پیام تبریک فرماندار ملارد به مناسبت ولادت حضرت زینب(س)

ملارد (پانا) - فرماندار شهرستان ملارد در پیام تبریک خود به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستارگفت : حضرت زینب (س) در هنگامه سراسر رنج و تنهائی ، قدرت ایمان ، آزادگی و ولایت مداری را به رخ دشمنان کشید و برای آیندگان به ارمغان گذاشت.

کد مطلب: ۸۸۵۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک فرماندار ملارد به مناسبت ولادت حضرت زینب(س)

متن پیام تبریک توکلی کجانی فرماندار ملارد به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار به شرح ذیل است :

سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب (س) الگوی بی بدیل صبر ، استقامت و ایثار و انتخاب این روز به نام پرستار ، ادای احترام به بانوی بزرگواریست که دارای زندگی درخشان سرشار از فضائل و ارزش های انسانی و اخلاقی بوده و در هنگامه سراسر رنج و تنهائی ، قدرت ایمان ، آزادگی و ولایت مداری را به رخ دشمنان کشید و برای آیندگان به ارمغان گذاشت.

این روز گرامیداشت پرستارانی است که با مهربانی و تلاش شبانه روزی، مرهمی برای بیماران و وسیله‌ای برای بازگشت مجدد نعمت بزرگ سلامتی به آنان است.

در واقع روز پرستار روز تجلیل از کرامت انسانی است که انسانیت رادر التیام بخشیدن به همنوعان خود می‌بیند و هم نفس با بیماران، در کمال مهربانی و همدردی ، سلامتی خود را به مخاطره می‌اندازد.

اینجانب ضمن تبریک این روز باشکوه مراتب تقدیر خود را از زحمات و تلاش‌های ارزنده این قشر شریف در سطح مراکز درمانی و پزشکی بویژه شهرستان ملارد ابراز داشته، امیدوارم روزی با افتتاح بیمارستان شهرستان مراسم جشن روز پرستار را در آن محل بگیریم.

از درگاه ایزد سبحان توفیقات روزافزون همه تلاش گران حوزه بهداشت، درمان و سلامت در تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران ، فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست های دولت تدبیر و امیدرا خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار