مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان خبر داد:

طرح پویش قرآنی تلاوت در فضای مجازی در دهه فجر اجرا می‌شود

سمنان (پانا) - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان ضمن اعلام خبر اجرای این طرح گفت: برگزاری طرح پویش قرآنی تلاوت در فضای مجازی ویژه ورود انقلاب اسلامی به پنجمین دهه حیات بابرکتش است.

کد مطلب: ۸۸۵۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
طرح پویش قرآنی تلاوت در فضای مجازی در دهه فجر اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام علی شکری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در نشست کمیته قرآن و تشکل‌های مذهبی ستاد دهه فجر با اشاره به اینکه پنج برنامه برای برگزاری مراسم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در استان پیشنهاد می‌شود،گفت: یکی از پیشنهاد‌ها ما برگزاری پویش قرآنی تلاوت در فضای مجازی برای سلامتی امام عصر(عج) ویژه ورود انقلاب اسلامی به پنجمین دهه حیات بابرکتش است.

وی افزود: در طرح پویش قرآنی تلاوت در فضای مجازی هر فرد می‌تواند صفحات و یا آیات قرآنی را تلاوت کرده بیان کند تا درنهایت بتوانیم شاهد فراگیری پویشی خوب درزمینهٔ تلاوت کلام‌الله مجید باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه برنامه ۱۰ شب ۱۰ مسجد دیگر برنامه ما برای برگزاری مراسم سالگرد انقلاب اسلامی است، همچنین در این ایام می‌توان تجلیل از چهره‌های قرآنی و شاخص را داشت و از سوی دیگر تجلیل و تقدیر از زوج‌های قرآنی با مشارکت ورزش و جوانان است که این امر می‌تواند در کنار ایجاد انگیزه برای خانواده‌ها و زوج‌های جوان قرآنی، در راستای اشاعه فرهنگ سبک زندگی قرآنی نیز مهم باشد.

وی همچنین پیشنهاد راه‌اندازی ۴۰ کاروان نماز در ۴۰ نقطه استان سمنان با حضور دستگاه‌های اجرایی را داد و مطرح کرد: این طرح می‌تواند با حضور قاریان و فعالان دینی و فرهنگی و مذهبی در دورترین نقاط روستایی استان برگزار و همچنین مدیران دستگاه‌های اجرایی را نیز با خود به میان مردم ببرد تا هم مشکلات احصا و هم گزارشی از دستاورد‌های انقلاب دراین‌بین ارائه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار