امام جمعه خاورشهر : حضرت زینب (س) اسطوره صبر و ایستادگی است

شهرری(پانا) -امام جمعه خاورشهر گفت : حضرت زینب(س) اسطوره صبر و مقاومت برای بانوان ما و جهانیان است.

کد مطلب: ۸۸۵۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام یاسینی در خطبه‌های نمازجمعه خاور شهر به بیان حدیثی از امام علی (ع)در نهج البلاغه پرداخت و گفت: گناهان کوچک خود را دست کم نگیرید همین گناهان کوچک زمینه گناهان بزرگتر را فراهم کرده و انسان را به فنا می‌کشاند.

توجه به جمع کردن توشه آخرت و عدم ریا در انجام کار خیر دومین نکته ای بود که امام جمعه خاورشهر با توجه به حکمت نهج البلاغه بیان کرد.

حجت الاسلام یاسینی اظهار کرد: دنیا و نعمات آن وسیله ای برای رسیدن به راه رستگاری و خالق هستی است و باید به حلال بودن مال و وابسته نشدن به آن توجه کنیم و نسبت به هم نوعان خصوصا نیازمندان بی تفاوت نباشیم.

امام جمعه خاورشهر در خطبه دوم علاوه بر بیان اتفاقات روز ایران و جهان به مناسبت های هفته نیز اشاره از جمله سالروز تشکیل شورای انقلاب، ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، فرار شاه پهلوی و شهادت فدائیان اسلام پرداخت.

یاسینی گفت: حضرت زینب(س) پرستار پیامبر(ص)، حضرت علی(ع)، حضرت فاطمه(س)، امام حسن(ع)، امام حسین(ع) و امام سجاد(ع) بودند به همین علت نام گذاری روز تولد آن حضرت به روز پرستار بخاطر این مسما است.

امام جمعه خاورشهر با عنایت به بیانات رهبری(مدظله العالی) اذعان داشت: ما چهل سال تجربه داریم که مملو از دستاورد است و باید حقایق انقلاب را آشکار کنیم.

او در این باره اشاره داشت: با حضور رهبری(مدظله العالی) میتوانیم از مشکلات عبور کرده و اعتماد به جوانان از مهم ترین حقایق انقلاب است.

/خبرنگار: زهراسادات میری /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار