امام جمعه فیروزکوه:

امام جمعه فیروزکوه: اگر روحیه جهادی و انقلابی بر جامعه حاکم نباشد مشکلات بیشتر خواهد بود

فیروزکوه (پانا) - امام جمعه فیروزکوه در خطبه های نماز جمعه گفت : یکی از ننگین بارترین عمل حکومت طاغوت گذشته کشف حجاب بود و زنان به سبب اینکه حجاب خود را حفظ کنند ، سالیان متمادی از خانه های خود بیرون نیامدند.

کد مطلب: ۸۸۵۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه  فیروزکوه: اگر روحیه جهادی و انقلابی بر جامعه حاکم نباشد مشکلات بیشتر خواهد بود

حجت الاسلام امیری ارجمند اظهار کرد : روز جمعه و خطبه های جمعه روز تذکر و یادآوری است و اینکه تقوا را به مومنینی که در صدد رشد و کمال و تعالی هستند یادآوری کنیم و می طلبد که بهتر و بیشتر نسبت به کسب تقوای الهی با انجام واجبات و ترک محرمات کوشا باشند.

او ادامه داد: برای اینکه خانواده ای حفظ شود نیاز است که زن و مرد هریک به وظایف خود عمل کنند و برای عمل کردن به وظایف دینی نیاز به معرفت و آگاهی تعالی آموزه های الهی است و تا زمانی که مومنان خبر نداشته باشند که وظایفشان چه چیزی میباشد نمیتوانند مراتب امور را انجام دهند و به وظایف الهی پایبند باشند.

حجت الاسلام امیری ارجمند ، با یادآوری اجرای طرح استعماری حذف حجاب به دست رضاخان در روز هفدهم دی سال 1314 تصریح کرد : یکی از ننگین بارترین عمل حکومت طاغوت گذشته کشف حجاب بود و زنان به سبب اینکه حجاب خود را حفظ کنند سالیان متمادی از خانه های خود بیرون نیامدند.

او افزود : چند صباحی نگذشت آنچه را که غرب و دیگران برای حکومت طاغوت دیکته کرد در ایران اسلامی آورد اما زنان ما با شدت در برابر آنان مقابله کردند که در نهایت به داستان گوهرشاد منجر شد و خطر مرگ مردان و زنان بسیاری را تهدید می کرد و همچنین عده ای کشته شدند اما مشکلات را تحمل کردند که همان‌ها نقطه عطفی برای سرنگونی کسانی که با اسلام مبارزه می کنند بودند و همواره خداوند دین اسلام را حفظ می کند.

این مقام مسئول در خصوص کاهش قیمت ارز و عدم تغییر در قیمت اجناس گفت: آن زمان که قیمت کالاها افزایش پیدا میکرد می گفتند که قیمت ارز و دلار و یورو افزایش پیدا کرد و ما هم به راحتی این موضوع را قبول می کردیم ، اما اکنون که قیمت دلار نسبی فروکش کرده نه تنها قیمت ها کاهش پیدا نکردند بلکه روز به روز قیمت اجناس و اقلام افزایش پیدا می کند.

امام جمعه فیروزکوه بیان داشت : اگر جلوی قاچاق گرفته شود این مشکلات امروزی وجود نخواهند داشت و اگر روحیه جهادی و روحیه انقلابی حاکم نباشد این اتفاقات سرایت میکند و بیشتر هم خواهد بود، و این اتفاقات حاصل تصمیمات خود مردم میباشد و خود مردم سرنوشت خود را اینگونه رقم زدند و امروز جادارد که مطالبه گری داشته باشیم.

حجت الاسلام امیری ارجمند گفت :مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) در دیداربا مردم قم فرمودند، معیشت مردم را اهتمام بورزید به ویژه به فکر مردم باشید، و مردم با اینکه درس عاشورا را در ذهن دارند و با صبوری خود نقشه های دشمنان را نقش بر آب کردند و مسئولان باید به مسئولیت خود عمل کنند.

/خبرنگار: فاطمه شاه حسینی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار