مدیر آموزش و پرورش شهرقدس : مسابقات قرآنی باعث شکل گیری باورهای مذهبی دانش آموزان می شود

شهرقدس (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرقدس در حاشیه برگزاری مسابقات قرآن گفت : اگر نسل امروز با تعالیم قرآنی آگاه ، آشنا شوند هیچ گاه مشکلاتی در فضاهای ملتهب جامعه رخ نخواهد داد و فتنه ها از بین خواهدرفت.

کد مطلب: ۸۸۵۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش شهرقدس : مسابقات قرآنی باعث شکل گیری  باورهای مذهبی دانش آموزان می شود

صادق محمدی در گفت و گو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران اظهار کرد : دانش آموزانی که در مسابقات قرآن و احکام شرکت می کنند،قطعا تعلیم دیده هستند و بنیه مذهبی دارند ، در مدرسه و خانواده تشویق می شوند و همه این شرایط پیش زمینه ای است برای شرکت درمسابقات قرآنی.

او ادامه داد : اگر این مسابقات خوب برگزار و داوری شود و افراد منتخب به درستی تشویق شوند ، به طور ناخودآگاه دیگران هم به سمت این مسابقات گرایش پیدا می کنند.

محمدی عنوان کرد : در سال گذشته قریب به ۵۰۰۰ نفر در رشته های مختلف قرآنی شرکت کردند و این آمار نشان میدهد که جمعیت زیادی در شهرقدس روحیه قرآنی و مذهبی دارند و روز به روز هم این آمار رو به افزایش است.

مدیر آموزش و پرورش شهرقدس با اشاره به اهمیت مسابقات فرهنگی تصریح کرد: تنها راه نجات کشور از معضلات فرهنگی،تقویت روحیه فرهنگی است ، مسائل فرهنگی میتوانند در حوزه قرآنی و دینی باشند و برنامه هایی برگزار شود که نمایان گر فرهنگ و هویت ملی و ایرانی باشد و هرکدام از این عوامل باعث میشود که عقیده دینی و هویت ایرانی نوجوانان و جوانان به درستی شکل بگیرد.

اودر رابطه با آگاهی نسل امروز گفت :اگر نسل امروز با تعالیم قرآنی آگاه ، آشنا شوند هیچ گاه مشکلاتی در فضاهای ملتهب جامعه رخ نخواهد داد و فتنه ها از بین خواهد رفت.

/خبرنگار:نسترن خدابنده لو/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار