برگزاری مسابقات قرآنی درشهرقدس

شهرقدس (پانا) - مسابقات قرآنی مرحله منطقه ای در رشته های قرائت تحقیق، حفظ عمومی ،احکام ، حفظ جزء سی و اذان با حضور ۵۰۰ نفر از دانش آموزان مقطع ابتدایی دختر و پسر آموزش و پرورش شهرقدس برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۵۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات قرآنی  درشهرقدس

مسابقات مقطع ابتدایی پسران در آموزشگاه هیات امنایی ملاصدرا و دختران در آموزشگاه نیایش ،در در دو روز و در رشته های قرائت تحقیق ، حفظ عمومی ، احکام ، حفظ جزء سی و اذان برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرقدس در مسابقات قرآن مقطع ابتدایی مرحله منطقه که در آموزشگاه نیایش گفت:قرآن کریم یاری گری است بی همتا و بی شک موفقیت های شما در زندگی به برکت قرآنی است که آموخته اید.

صادق محمدی عنوان کرد : قطعا شما دختران شایسته این کشور خواهید بود که در مسئولیت‌های‌ مختلف با موفقیت و سربلندی فعالیت خواهید کرد و ما امید داریم که شما را در مراحل بعدی این مسابقات ببینیم و شرکت شما در این مسابقات نشان از عزم راسخ شما دارد وشما میتوانید با علم قرآنی افراد تاثیر گذاری در جامعه باشید.

فهیمه یزدان شکوه کارشناس قرآن،عترت و نماز آموزش و پرورش شهر قدس نیز در سخنانی اذعان کرد : معنای انقلابی بودن به معنای شجاعت است یعنی اهل اقدام و عمل بودن و به نظر من حضور در مسابقات قرآن یعنی نقطه شروع یک حرکت انقلابی است.

او افزود : دانش آموزانی که در مسابقات حضور پیدا می کنند،یعنی شجاعت حضور در عرصه اجتماعی را در خود تقویت کرده و باعث می شود به مراتب بالاتری دست یابند.

یزدان شکوه خاطر نشان کرد: با عمل به قرآن می توانیم تاثیرات مثبت آن را در زندگی ببینیم و ما امیدواریم بتوانیم با برگزاری این مسابقات قرآنی هنر انس با قرآن را در زندگی دانش آموزان،تعالی ببخشیم.

/خبرنگار:نرگس خدابنده لو/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار