سید مجتبی هاشمی: دانش آموزان باید تمام ایام سال در اردوگاه ها حضور داشته باشند

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران ضمن تأکید بر برگزاری اردوهای یکروزه امید و نشاط در اردوگاه های استانی گفت: حیات و پویایی اردوگاه ها ارتباط مستقیم با حضور هدفمند دانش آموزان دارد و اگر جز این باشد از نظر تربیتی ضرر کرده ایم.

کد مطلب: ۸۸۵۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
سید مجتبی هاشمی: دانش آموزان باید تمام ایام سال در اردوگاه ها حضور داشته باشند

نشست تخصصی بررسی وضعیت کمی و کیفی اردوی یکروزه امید و نشاط در اردوگاه های استانی شهید منتظری شهریار و مصطفی خمینی دماوند در محل اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد.

سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در برگزاری اردوی یکروزه امید و نشاط در اردوگاه های استانی بر ضرورت تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف جهت رونق این اردوها تأکید و بیان کرد: زندگی در اردوگاه با حضور دانش آموزان جریان خواهد داشت و در این راستا باید تلاش کنیم تا نیازهای اساسی اردوگاه به تجهیزات را برطرف و امکانات لازم را مستقر نماییم.

هاشمی ضمن اشاره بر نقش تربیتی اردو و لزوم برنامه محور بودن جهت افزایش کیفیت و کمیت فعالیت اردوگاه ها بر برنامه ریزی دقیق جهت رونق اردوگاه ها در طول ایام سال تحصیلی تأکیدکرد و گفت: باید با برنامه ریزی و پیگیری شرایطی را فراهم نماییم تا دانش آموزان در تمام ایام سال در اردوگاه حضور داشته باشند و از برنامه ها بهره مند گردند.

او کیفیت برنامه ها و لزوم تعامل بیش از پیش با مناطق و مدارس اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران جهت برگزاری اردوهای یکروزه در فرصت باقی مانده از سال تحصیلی 98-97 را از مطالبات خود عنوان و تلاش مضاعف مدیران و عوامل اجرایی اردوگاه های شهید منتظری و مصطفی خمینی جهت تحقق اهداف مذکور را خواستار شد.

اولین مرحله اردوهای یکروزه امید و نشاط سال تحصیلی 98-97 از 1 بهمن ماه آغاز و طبق برنامه ریزی بعمل آمده قریب به 8 هزار نفر دانش آموزان در اردوگاه های استانی حاضر و از برنامه های متنوع از جمله استخر، ایستگاه های ورزشی، کارگاه های مهارتی و جنگ شادی و... بهره مند و این اردوها در فصول بعد نیز استمرار خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار