مدیران امور سینمایی استان‌های کشور در ساری گرد هم آمدند

ساری (پانا) - هفتمین نشست تخصصی مدیران امو ر سینمایی حوزه هنری به میزبانی مازندران در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۸۸۵۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیران امور سینمایی استان‌های کشور در ساری گرد هم آمدند

هفتمین نشست تخصصی مدیران امو ر سینمایی حوزه هنری از 19 دی ماه سال جاری به مدت سه روز در سالن همایش پلاژ وزارت بهداشت در ساری در حال برگزاری است.

سید علی سید‌پور مدیر امور سینمایی حوزه هنری مازندران گفت: «این برنامه با حضور مسئولان «موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز» و مدیران امور سینمای حوزه هنری کل کشور صورت گرفت.»

سیدپور خاطر نشان کرد که در این نشست عملکرد پنج ساله اول «موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز» به عنوان هسته مدیریتی سینماهای تحت پوشش حوزه هنری در کل کشور مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

سینا دلشادی رییس حوزه هنری مازندران در جمع مدیران امور سینمایی استانها و مسئولان موسسه فرهنگی تبلغاتی بهمن سبز ضمن ابراز خرسندی از میزبانی این همایش در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی از انتخاب این مقطع زمانی جهت برگزاری این نشست قدردانی کرد.

او با اشاره به این نکته که داشتن نگاه کارگزاری یا کارگری به خانواده امور سینمایی تلقی منطقی‌ای نیست، گفت: «تمام آنهایی که در سینما کار می‌کنند از گیشه تا مدیران امور سینمایی همگی از بدنه و خانواده سینمای کشور هستند و می‌توان گفت هم ما در حوزه هنری که افتخار همکاری با دوستان سینمایی را داریم و هم امور سینمایی و حتی هنرمندان و فیلمسازان که در قسمت تولید سینما مشغول به کار هستند حلقه‌های یک زنجیر و مجموعه‌ای هستیم که در فضای هنر برتر، روایت گر، والا و پر معنای سینما و در سطحی دیگر در عرصه تاثیرگذار فرهنگ این جامعه فعالیت می کنیم که باید به رسالت آن توجه داشته باشیم. »

این گردهمایی پس از بحث و گفتگو و تبادل نظر با موضوع یاد شده و همچنین مدیریت سینما، چالش ها و فرصت ها روز جمعه 21 دی ماه به پایان خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار