مدیر امور عشایر قاینات: عشایر قاینات بیش از 97 میلیارد ریال تسهیلات گرفتند

قاین (پانا) ـ مدیر امور عشایر قاینات با اعلام این خبر افزود: این تسهیلات از محل ماده 10 و 12 مدیریت بحران و صندوق توسعه ملی به 604 خانوار عشایری و شرکت تعاونی عشایر شهرستان قاینات پرداخت شده است.

کد مطلب: ۸۸۵۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر امور عشایر قاینات: عشایر قاینات بیش از 97 میلیارد ریال تسهیلات گرفتند

غلامرضا ابراهیمی مدیر امور عشایر قاینات بیان کرد: 90 تن آرد در 9 ماه گذشته بین عشایر قاینات توزیع شده است، همچنین در این مدت یک هزار و 500 تن جو به صورت یارانه ای، مدت دار و آزاد بین عشایر شهرستان توزیع شد.

مدیر امور عشایر قاینات گفت: از ابتدای امسال 72 هزار متر مکعب آب با اعتبار 600 میلیون ریال برای 2 هزار خانوار عشایری این شهرستان با تانکر ارسال شده است و در زمینه آبرسانی مطلوب به عشایر با کمبود اعتبار مواجه هستیم.

او مرمت 400 کیلومتر از ایل راه های عشایری، تامین نفت سفید و گاز مصرفی عشایر، تجهیز و راه اندازی یک حلقه چاه آب شرب، انجام مطالعات برای حفر و تجهیز یک حلقه چاه و پرداخت تسهیلات به صندوق های خرد زنان عشایر را از دیگر خدمات ارائه شده به عشایر شهرستان در سال جاری ذکر کرد.

2 هزار و 400 خانوار عشایری با جمعیت بیش از 9 هزار نفر با 51 تیره و 16 طایفه در شهرستان قاینات در شمال استان خراسان جنوبی زندگی می کنند که مشهورترین طایفه های آن بهلولی، عرب، عرب خزاعی، عنانی، رمضانی، نخعی، اردونی، دلاکه، نورشاهی و عرب صاحبی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار