کلنگ احداث 3 مدرسه خیرساز در شهرستان نظرآباد البرز بر زمین زده شد

البرز (پانا) - کلنگ احداث 3 مدرسه در زمینی به مساحت 9000 متر مربع به همت خیر مدرسه‌ساز "حاج حسن صراف‌زاده" در شهرک فرهنگیان شهرستان نظرآباد استان البرز به زمین زده شد.

کد مطلب: ۸۸۵۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ احداث 3 مدرسه خیرساز در شهرستان نظرآباد البرز بر زمین زده شد

مراسم کلنگ زنی و آیین آغازین پروژه احداث سه واحد آموزشی متبرک به نام حضرت فاطمه الزهرا (س) در شهرک فرهنگیان شهرستان نظرآباد با حضور سالار قاسمی مدانی، مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز و جمعی از مسئولان استانی، محلی، خانواده معظم شهداء،خیرین مدرسه ساز و اولیای و دانش آموزان برگزار شد.

در این آیین مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اهمیت و جایگاه رفیع خیرین مدرسه ساز در جامعه ضمن تقدیر از خیر مدرسه ساز "حاج حسن صراف زاده" افزود:«تا اراده الهی تعلق نگیرد خیر نیز قدمی بر نخواهد داشت و آن جا که خیری قدم در راه خیر می گذارد قطعا" دست او در دست خداست. چرا که به تعبیر قرآن کریم،«بیدک الخیر و انک علی کل شیء قدیر.»

وی با اشاره به سوره مبارکه کوثر و این که مصداق خیر کثیر وعده داده شده در این سوره مبارکه،وجود حضرت زهرا «سلام الله علیها» است،رمز توفیقات بیشتر این خیر مدرسه ساز را استمداد از ساحت مقدس این بانوی مکرم دانست.

در ادامه محسن شهبازی،مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد گفت:در نظر است این واحدهای آموزشی در زمینی به مساحت 9000 متر مربع به همت خیر مدرسه ساز حاج حسن صراف زاده که در کارنامه خود ساخت آموزشگاه حضرت فاطمه زهرا (س) شهرک فرهنگیان نظرآباد را نیز ثبت نموده است، در جنوب شرقی شهرک مزبور احداث گردد.

وی افزود: دو واحد آموزشی از واحدهای مزبور مختص دانش آموزان استثنایی خواهد بود.

شهبازی گفت:«دو واحد آموزشی که به طور مجزا و در عین حال همسان و در کنار هم ساخته خواهند شد، به طور خاص جهت استفاده دانش آموزان استثنایی است و دارای امکانات ویژه آموزشی - رفاهی از قبیل استخر،اتاق بازی، اتاق تماشای فیلم، اتاق دبیران و مدیران، اتاق کار درمانی، شنوایی سنجی،اتاق پزشک، سایت رایانه، سرویس بهداشتی مختص معلولین، ،آزمایشگاه،سالن ورزشی، سالن همایش ، بوفه، انبار،خانه سرایداری،سیستم آتش نشانی،سیستم اعلان حریق، محوطه باز و امکانات متعدد دیگر ویژه دانش آموزان استثنایی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار