نخستین جشنواره فرهنگی و هنری زندگی به سبک روح ا... در یزد برگزار می شود

یزد - (پانا) - به مناسبت پاسداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نخستین جشنواره فرهنگی و هنری زندگی به سبک روح ا... با عنوان " آیینه زمان " در سطح مدارس استان یزد برگزار می شود .

کد مطلب: ۸۸۵۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
نخستین جشنواره فرهنگی و هنری زندگی به سبک روح ا... در یزد برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش ضمن اعلام این خبر افزود : این جشنواره در راستای اجرای ساحت زیبا شناختی و هنری سند تحول بنیادین و آشنایی دانش آموزان و فرهنگیان با سیره علمی و زندگی با برکت حضرت امام خمینی (ره) در مدارس اجرایی می شود.

" محمد حسین انتظاری" گفت : به منظور معرفی و ترویج سیره و اندیشه امام خمینی(ره) به نوجوانان و جوانان و پیوند عمیق فرهنگیان و نسل جوان با آثار و رهنمودهای ایشان با نگاه هنر و در قالب تولید محتوای فرهنگی ، وزارت آموزش و پرورش تصمیم به اجرای این جشنواره نموده است .

وی با اشاره به عناوین رشته ها و مخاطبان جشنواره آیینه زمان گفت : دانش آموزان سه مقطع تحصیلی و فرهنگیان علاقه مند می توانند با انتخاب رشته از رشته های معرفی شده تا 28 اسفند ماه سال جاری با مراجعه به سایت WWW.aynehzaman.IR مراجعه و ضمن ثبت نام، آثار خود را مستقیم به دبیر خانه جشنواره ارسال نمایند.

انتظاری ادامه داد: اجرای این برنامه در شهرستانها با محوریت کانونهای فرهنگی تربیتی و مدارس با شورا های دانش آموزی بویژه انجمن " سبک زندگی ایرانی اسلامی " می باشند و در کلیه گرایش ها و رشته ها ، ارائه آثار با موضوع جشنواره مد نظر خواهد بود.

شایان ذکر است رشته های سرود همگانی و گروهی، فیلم کوتاه، نمایش صحنه ای و خیابانی، نمایشنامه خوانی، نقالی، تولید پارکستینگ و ویدیو کستینگ، خبر نویسی، خوشنویسی، پوستر، نقاشی، شعر ، داستان، سخنوری، نامه ای به امام ، زیبا ترین جمله ای که از امام شنیدم، زیباترین خاطره ای که از امام شنیدم و برنامه جوانه ها از رشته های این دوره از جشنواره مذکور می باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار