معاون سازمان میراث فرهنگی اعلام کرد

چهار نفر از مدیران میراث فرهنگی مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان شدند

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اعلام اینکه با اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان 520 نفر از دستگاه‌های اجرایی کشور بازنشسته شدند، گفت: چهار نفر از مدیران میراث فرهنگی نیز شامل این قانون شدند. 

کد مطلب: ۸۸۵۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
چهار نفر از مدیران میراث فرهنگی مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان شدند

محمد خیاطیان در مراسم تکریم مدیران بازنشسته سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: هفت نفر از ایثارگرانی که می‌توانستند پس از دوران بازنشستگی ارائه خدمت دهند با الزام‌آور شدن این قانون بازنشسته شدند.
وی همچنین از بازنشسته شدن دو نفر از بخش یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی نیز خبر داد.
سید محمد بهشتی، رئیس پیشین پژوهشگاه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز در این مراسم با اشاره به تلاش برخی از مدیران بازنشسته پس ابلاغ این قانون از طریق روش‌های مانند ایثارگری گفت: این حجم از علاقه به ادامه خدمت از سوی برخی از افراد بی‌سابقه است، پیش از این هنگامی می خواستند به فردی پست مدیریتی بدهند حداقل به ظاهر امتناع و فروتنی می‌کرد.
آیین تکریم مدیران بازنشسته سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از سید محمد بهشتی رئیس پیشین پژوهشگاه میراث فرهنگی، احمد دانیالی معاون پیشین توسعه، حسین تاجیک معاون پیشین امور مجلس و جلیل گلشن مشاور امور ایثارگران این سازمان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار