مربیان با انگیزه و شاداب دانش آموزان توانمندی تربیت می کنند

کرمان(پانا) - معاون سازمان دانش آموزی استان کرمان گفت دوره های عمومی سازمان دانش آموزی جهت استعداد یابی مربیان در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۸۸۵۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
مربیان با انگیزه و شاداب دانش آموزان توانمندی تربیت می کنند

محمود رجبی پور در حاشیه برگزاری دوره آموزش مربیان جدید الورود سازمان دانش آموزی گفت:دوره آموزش عمومی مربیان سراسر استان به مدت 2 روز به صورت فشرده در محل کانون شهید ایرانمنش کرمان در حال برگزاری است.

وی افزود:در چهار چوب هدف های کوتاه مدت و بلند مدتی که در سازمان دانش آموزی استان کرمان به کمک همکاران و مدرسین سازمان و مجامع مربیان طراحی شده در حال اجرای برنامه های مختلف هستیم.

رجبی پور گفت: هدف این است که پس از طی این دوره آموزش عمومی مربیان استعداد یابی شده توسط مدرسین و مربیان در تخصصهای مختلف انتخاب و دوره های بعدی را به صورت تخصصی برگزار کنیم و همکاران جهت شرکت در دوره تربیت مدرس تهران که قرار است در اریبهشت برگزار شود آماده شوند.

وی ضمن تشکر و قدردانی از همکاران حوزه ستادی و پشتیبانی و خبرگزاری پاناحضور پر شور مربیان سازمان دانش آموزی را در این دوره نشان از اهمیت موضوع دانسته و افزود مربیان توانمند سازمان دانش آموزی با اجرای برنامه ها ی مختلف باعث ایجاد انگیزه و شادابی در مدارس شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار