جزئیات تیراندازی به خودروی رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد + عکس

پانا (یاسوج) ـ رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد که بعد از ظهر امروز مورد سوء قصد قرار گرفته بود، جزئیات حادثه تیراندازی به خودروی خود را تشریح کرد.

کد مطلب: ۸۸۵۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات تیراندازی به خودروی رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد + عکس

حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد این حادثه اظهار کرد: بعد از بازگشت از محل کار هنگامی که می‌خواستم از خودرو پیاده و وارد منزل شخصی‌ام شوم خودرو را به‌گلوله بستند.

در این حادثه خودروی مورد هدف شلیک 24 گلوله قرار گرفت اما آسیبی به وی وارد نشد.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: برای یک لحظه مقابل مفسدان کوتاه نمی‌آیم و نهایت اینکه در این راه کشته می‌شوم.

او ادامه داد: همانگونه که قبلا هم گفته‌ام در راه مبارزه با فساد عمامه‌ام را کفنم قرار داده‌ام.

مزارعی افزود: مردم استان دعا کنند به عنوان یک قاضی صادق در راستای احقاق حقوق آنها تلاش کنم و آرزو دارم در این مسیر کشته شوم.

حجت‌الاسلام مزارعی مبارزه با فساد مالی و همچنین زمین‌خواری را در کهگیلویه و بویراحمد آغاز کرده و در دوره مدیریت وی بر دستگاه قضایی استان بسیاری از جرائم از جمله نزاع‌های جمعی و سرقت مسلحانه به شدت در استان کاهش یافته است.

چندی پیش ویدئویی از اظهارات رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجاز پخش شد که در آن، او به شماری از مسئولان استان که به نظر می‌رسید از مدیران بانک‌ها و موسسات پولی - مالی باشند درباره پیگیری نکردن بدهی‌های بانکی، پرداخت‌های کلان به اشخاص خاص و موانع وام‌های خرد مردم عادی هشدار داد و برای آنان برای تغییر وضع موجود ضرب‌الاجل تعیین کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار