انتشار کتاب «عدد‌های من» برای آموزش اعداد به کودکان

تهران (پانا) - کتاب «عدد‌های من» اثر علی خدایی برای آموزش اعداد به کودکان از یک نوع تصویرسازی رایانه‌ای به شیوه‌ی تکه‌چسبانی خلاق استفاده کرده است.

کد مطلب: ۸۸۵۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
انتشار کتاب «عدد‌های من» برای آموزش اعداد به کودکان

این کتاب جدید انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ویژه گروه سنی الف (پنج سال به بالا) منتشر و در آن تلاش شده است برای ماندگاری شکل ظاهری اعداد در ذهن کودکان، عدد‌های ۱ تا ۹ با چرخش یا کنار هم قرار گرفتن به تصویر‌هایی از حیوانات تشبیه شود.

خالق این اثر در ابتدای کتاب خود خطاب به کودکان می‌گوید: به شکل عدد‌ها توجه کرده‌اید؟ هر کدام از آن‌ها شبیه چیزی است، به طور مثال، عدد ۵ می‌تواند شکل سر یک مرد باشد یا می‌تواند غرش یک پلنگ را نشان بدهد، عدد ۹ می‌تواند به راحتی به سر یک پرنده تبدیل شود و وقتی عدد ۹ را بچرخانیم، شبیه خرطوم فیل می‌شود.

این اثر در عین حال می‌تواند به عنوان یک کتاب کاردستی نیز به الگویی برای دست‌ورزی خلاقانه کودکان و البته فراگیری اعداد از سوی آن‌ها در مراکز آموزشی و مهد‌های کودک مورد استفاده قرار بگیرد.

کتاب «عدد‌های من» با نویسندگی و تصویرسازی علی خدایی در گروه کتاب‌های اعداد، سرگرمی‌ها و نقاشی در ۲۶ صفحه رنگی با شمارگان ۷ هزار نسخه و قیمت ۷ هزار و ۵۰۰ تومان توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار