چاقوکشی 4 نوجوان شیرازی منجر به مرگ یکی از آنها شد

شیراز (پانا) - معاون اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه درگیری 4 دانش‌آموز در جلو یکی از دبیرستان های شیراز، منجر به مرگ یکی از آن ها شد، از دستگیری عاملان قتل در لحظات اولیه وقوع حادثه خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۴۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
چاقوکشی 4 نوجوان شیرازی منجر به مرگ یکی از آنها شد

سرهنگ کاووس محمدی افزود: ساعت 9 و 10 دقیقه روز جاری در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در جلو دبیریستان "شهید ارسنجانی" شیراز، بلافاصله ماموران برای بررسی بیشتر به محل حادثه اعزام شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس ادامه داد: ماموران در بررسی های اولیه مشاهده کردند که 4 دانش آموز به شدت با یکدیگر درگیر و یکی از آن ها بر اثر اصابت چاقو مصدوم و فورا توسط اورژانس به بیمارستان قلب الزهرا شیراز انتقال داده شد.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه متاسفانه به دلیل شدت خونریزی و عمیق بودن جراحت وارده، این دانش آموز در بیمارستان فوت می کند، خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی بلافاصله با رصد اطلاعاتی موفق شدند در همان لحظات اولیه هر 3 دانش آموزی که در این درگیری مشارکت داشتند دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دهد.

این مقام انتظامی بیان داشت: متاسفانه به دلیل عدم کنترل خشم افراد در نزاع های خیابانی، بعضا منجر به وقوع حوادث جبران ناپذیری می شود که نیازمند نظارت و کنترل بیشتر والدین بر فرزندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار