کشف مواد مخدر با ارزش ۲۵ میلیارد ریالی در ارومیه

ارومیه(پانا) - رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی از کشف ۱ کیلو و ۹۶۰گرم مواد مخدر کوکائین به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در ارومیه خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۴۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
کشف مواد مخدر با ارزش  ۲۵ میلیارد ریالی در ارومیه

محمد حقوردیان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط افرادی در ارومیه موضوع در دستور کار پلیس استان قرار گرفته و بعد از هماهنگی با مقامات قضایی در یک عملیات ضربتی محل اقامت متهمان شناسایی شده و در بازرسی از محل مقدار ۱ کیلو و۹۶۰گرم مواد مخدر کوکائین به ارزش ۲۵ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.


وی با اشاره به مواد مخدر کشف شده از محل مذکور، اعلام کرد: در بازرسی از محل، از سه دستگاه خودروی سمند، پژو و کیا که جاسازی شده کشف و ۴ نفر متهم و ۳ دستگاه خودرو توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی یادآور شد: از تمام توان مجموعه در راستای مبارزه با مواد مخدر بهره گرفته‌ایم و اجازه نخواهیم داد عده‌ای برای منافع شخصی خود دست به تهیه، توزیع و قاچاق مواد مخدر بزنند.


حقوردیان با اشاره به اینکه پلیس به حوزه آموزش همگانی برای اطلاع جوانان و نوجوانان از خطرات اعتیاد به مواد مخدر وارد شده است، افزود: در این راستا ۱۴۸ برنامه آموزشی به ویژه در محله‌های مختلف شهرهای استان برگزار شده و مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.


وی خاطرنشان کرد: هر قدر قاچاقچیان مواد مخدر با شیوه‌های مختلف قاچاق کنند، ماموران انتظامی از آنها جلوتر بوده و به آنها امان نخواهند داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار