نشست مشترک دبیرستان استعدادهای درخشان بابل و دبیرستانهای استعدادهای درخشان ناحیه 2 یزد

یزد (پانا) - چهارشنبه صبح 19 دی97 نشست مشترک عوامل اجرایی و دبیران دبیرستان پسرانه استعدادهای درخشان شهید بهشتی دوره دوم بابل و دبیرستانهای استعدادهای درخشان پسرانه و دخترانه شهید صدوقی و فرزانگان دوره دوم با حضور رئیس اداره استعدادهای درخشان در سالن کنفرانس پژوهشگاه آیت الله خاتمی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۴۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
نشست مشترک دبیرستان استعدادهای درخشان بابل و دبیرستانهای استعدادهای درخشان ناحیه 2 یزد

به گزارش پانا، در این نشست ابتدا شهناز هاتفی، رئیس اداره استعدادهای درخشان، ضمن خوشامدگویی و خیرمقدم به همکاران سمپاد بابل بیان داشت: ربع قرن افتخارآفرینی استان یزد در کنکور مدیون همدلی، همکاری و همراهی مدیران کل و مدیران مدارس استان می باشد.

وی افزود: ۶ مدرسه دوره اول و ۶ مدرسه دوره دوم استعدادهای درخشان استان یزد با تشکیل جلسات و کارگروههای تخصصی، برنامه های هماهنگ و یکنواختی را اجرا می کنند.

محمد رضا باباجانی، مدیر دبیرستان شهید بهشتی بابل و نماینده مدیران سمپاد استان مازندران، پس از معرفی کادر و دبیران دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی؛ سوالاتی را پیرامون علت موفقیت دانش آموزان یزدی و چگونگی روند مسائل آموزشی مطرح نمود.

حسین خواجه امینیان، مدیر دبیرستان استعدادهای درخشان شهید صدوقی دوره دوم، و مهین گل محمدی، مدیر دبیرستان فرزانگان دوره دوم، به ترتیب عوامل اجرایی و دبیران حاضر در جلسه آموزشگاه خود را معرفی کرده و به سوالات مطرح شده پاسخ دادند.

تعدادی از دبیران دبیرستان شهید بهشتی بابل نیز سوالات تخصصی را در مورد رشته تحصیلی خود عنوان کردند.

در پایان، کارگروههای مجزا در تمام رشته های درسی و عوامل اجرایی تشکیل و حاضرین در این نشست به تبادل نظر و انتقال تجربیات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار