شهردار منطقه بیست : وظیفه اصلی هسته گزینش غربالگری برای جذب و ارزیابی کارکرد پرسنل است

شهرری(پانا) - شهردار منطقه بیست در ویژه برنامه سالروز تاسیس هسته گزینش گفت : مجموعه هسته گزینش در راستای انتخاب اشخاص متعهد باعث اعتبارشهرداری است.

کد مطلب: ۸۸۴۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
شهردار منطقه بیست : وظیفه اصلی هسته گزینش غربالگری برای جذب و ارزیابی کارکرد پرسنل است

فرهاد افشار با بیان اینکه هسته گزینش با دستور حضرت امام راحل(ره) با دو هدف غربالگری برای حضور افراد در سازمانها و نهادها و ارزیابی آنها در حین ماموریت تاسیس شد ، افزود : یکی از چالشهای امروز در سازمان شهرداری به واسطه مشکلات اقتصادی بحث برندینگ و اثربخشی خدمات شهرداری هست که مجموعه هسته گزینش در راستای انتخاب اشخاص متعهد برای ورود و ادامه فعالیت افراد حاضر این سازمان موثر است.

او در ادامه با اشاره به سالروز تاسیس هسته گزینش گفت : امید است باتوجه به ماموریت مهم این مجموعه شما عزیزان با کسب معنویت از فضای حرم حضرت عبدالعظیم(ع) در تحقق اهداف این مرکز موفق تر از پیش عمل کنید.

در ادامه برنامه حجت الاسلام شاهچراغی امام جمعه شهرری با اشاره به اهمیت ثواب زیارت حضرت عبدالعظیم (ع) و تالیف کتب حکمت‌نامه از سوی آیت الله ری شهری در خصوص سخنان ارزشمند این مرجع بزرگ شیعه گفت : با توجه به حدیث نقل ازامام محمد جواد (ع) اگر هر شخصی قبل از شروع کار به آن کار فکر و تدبیر کند پشیمان نخواهد شد.

او با اشاره به اینکه راه تقرب به خدا خدمت به خلق است گفت : مسئولیت هسته گزینش حساس و وظیفه مهم انجام درست و مناسب گزینش و توجه یه این نکته که افراد مورد گزینش مسئولیت خود را به خوبی انجام می دهند بر عهده شما است.

حجت الاسلام شاهچراغی با تاکید بر توجه به معنویات و رعایت حقوق خانواده و تبعیت از زندگی پیغمبر مکرم اسلام گفت : در صورتیکه زندگی هر انسانی بر پایه ارتباط و پیوند قوی با خداوند متعال ، خدمت به خلق و رعایت حقوق خانواده باشد سعادت دنیا و آخرت نصیب وی می شود.

این مراسم به مناسبت سالروز تاسیس هسته گزینش با حضور دبیر هیئت مرکزی گزینش شهرداری تهران، امام جمعه شهرری، شهردار منطقه ،پرسنل هسته گزینش و مدیران گزینش مناطق شهرداری تهران به همراه خانواده آنان در سالن شیخ صدوق آستان حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار