مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد خبر داد:

لبخند دانش‌آموزان بر چهره شهر مشهد

مشهد (پانا)- مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد از اکران 450 تابلوی کمپین «لبخند شهر» در تمامی فضاهای تبلیغاتی مشهد خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۴۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد
لبخند دانش‌آموزان بر چهره شهر مشهد

به گزارش پانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا اسماعیل‌زاده با بیان این مطلب اظهار کرد: از سه شنبه هجدهم دی ماه تابلوهای طرح لبخند با هدف گسترش فرهنگ لبخند زدن در بین شهروندان در تمامی فضاهای تبلیغاتی شهر مشهد به صورت گسترده اکران شده و چهره‌های خندان مردان، زنان و کودکان شاد را به تصویر کشیده است.


وی با اشاره به اینکه بزرگترین تابلوی «طرح لبخند» در عرصه میدان شهدا اکران شده است، بیان کرد: این تابلو به متراژ 6000 مترمربع حاوی 8 پیام با عنوان «لبخند شهر» در معرض دید شهروندان قرار گرفته است.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد ادامه داد: سایر تابلوها نیز در تمام مناطق 13گانه شهر جانمایی شده و به مدت 10روز به روی مردم شهر لبخند می‌زنند. ضمن اینکه این تابلوها با 8 پیام و 25 طرح متفاوت آذین‌بندی شده است.
اسماعیل‌زاده ایجاد فضای متفاوت روحی و ترویج فرهنگ مهربانی بین مردم را از دیگر اهداف اکران این تابلوها برشمرد و افزود: ممکن است افراد جامعه با مشکلات متعددی در طول روز مواجه باشند. از این رو با اکران تابلوهای طرح لبخند تلاش شده لبخند زدن را حتی برای لحظه‌ای به شهروندان یادآور شویم. بدین ترتیب کمی از تنش‌های روانی زندگی در محیط های شهری کاسته می شود.
وی با اشاره به عناوین به‌کارگرفته شده در این تابلوها، توضیح داد: این عناوین شامل جملاتی از قبیل «به لبخند تو شهر زیبا می‌شود»، «بخند که شهر به لبخند تو زنده است»، «لبخند که می‌زنی بهار می‌شود»، «لبخند طرح مهربانی در بوم زندگی»، «افق دریایی از نور است و لبخند»، «لبخند تو آیین دعای همه ما»، «لبی پر زخنده دلی پر امید» و «من به لبخند تو مشتاق که نه محتاجم» است.

تصاویر دانش آموزان پیشتاز سازمان دانش آموزی با نماد تشکیلاتی‌شان نیز جلوه‌ای از نشاط و امید به شهر بخشیده است که می‌تواند به عنوان نمونه‌ای از روحیات و رفتار پیشتازان سازمان دانش‌آموزی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار