برگزاری مراسم اختتامیه جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در شهرری

شهرری(پانا) - مراسم اختتامیه جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان ، با حضور مسئولین شهر ری در کانون سمیه منطقه برگزارشد.

کد مطلب: ۸۸۴۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم اختتامیه جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در شهرری

در این مراسم که با حضور کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این جام برگزارشد ، سید احمد صفوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری گفت : این طرح از سالهای گذشته اجرایی شد و هر ساله رو به گسترش است و 800 نفر در سطح این شهرستان در این جام شرکت کردند که 240 نفر از مهدکودک ها و نوآموز بودند.

او در ادامه افزود : کتابها بین حلقه های 12 نفره توزیع و بعد از مطالعه ، مطالب خلاصه نویسی شده و به دبیرخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل داده شد.

صفوی فراهم آوردن زمینه مشارکت کتاب فروشان ، ترویج کتابخوانی مهدکودک ها و مدارس در برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی را از وظایف ستاد اجرایی این طرح عنوان کرد و گفت : فعالیت و مشارکت دستگاه های مربوطه برای اجرای جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در پیشبرد اهداف این طرح موثر است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری خاطر نشان کرد : فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین دانش‌آموزان مدارس ، آنها را از خطرات و آسیب های اجتماعی دور می کند و باید در این زمینه سرمایه گذاری بیشتری انجام گیرد.

صفوی با اشاره به اقدامات اداره ارشاد ری در خصوص راه اندازی کتاب در کمپ های ترک اعتیاد نیز عنوان کرد : در حدود 25 میلیون تومان اعتبار برای راه اندازی کتابخانه در کمپ شفق تخصیص یافته و کتابخانه ای در این مرکز راه اندازی شد.

/خبرنگار: شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار