برگزاری جلسه ستاد دهه فجر آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری

شهرری (پانا) - اولین جلسه کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه فجر آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری با حضور نماینده شهرداری منطقه 20 وسازمان تبلیغات اسلامی به منظور هر چه بهتر اجرا شدن برنامه ها و فعالیت های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۴۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  جلسه ستاد دهه فجر آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری

در این جلسه ،علی یزدان پناه مدیرآموزش وپرورش ناحیه دو شهر ری ،مطالبی را در مورد حوادث تاریخی هجده و نوزدهم دی و فداکاری های مردم در این عرصه بیان کرد .

درادامه سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری برگزاری مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را یک وظیفه ملی دانست و افزود ، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بین دانش آموزان آینده انقلاب را تضمین می کند.

حجت عباسی گفت : وحدت ، رهبری و ایمان سه عامل پیروزی انقلاب اسلامی به شمار می رود.

او استفاده از قالب هنر را در تعمیق و اثر بخشی رویکردها، سیاست و برنامه های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران را مفیددانست.

در ادامه این جلسه هر یک از اعضا موراد پیشنهادی خورد را در زمینه هر په بهتر برگزار شدن دهه فجر بیان کردندو مقرر شد تا هریک از اعضای کمیته سایر برنامه های پیشنهادی خود را جهت بررسی و اجرا و منطبق بودن با شرایط اعتبارات موجود به دبیرخانه این کمیته ارسال نمایند.

/خبرنگار:جوادتلطفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار