برگزاری مراسم گرامیداشت قیام 18 دی در شهر ری

شهرری (پانا) - همزمان با سالروز قیام 18 دی مراسم بزرگداشت شهدای گرانقدر این حرکت حماسی ، با حضور مسئولان و مردم ولایتمدار درمسجد جامع آستان عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۴۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  مراسم گرامیداشت قیام 18 دی در شهر ری

فرماندار شهرستان ری در این مراسم با بیان اینکه قیام 18 دی مقدمه پیروزی انقلاب اسلامی بود ، اظهار کرد: شهرری به عنوان یکی از کانون های اصلی و مهم فعالیت های انقلابی در عرصه مبارزه با طاغوت به شمار می رفت.

او افزود: امام خمینی (ره) از آغاز مبارزات خود بر علیه رژیم پهلوی، پایه و اساس این مبارزات را بر مبنای مردمی بودن قرار داد و همین موضوع سبب شکست شاه و پیروزی اسلام و قرآن شد.

فرماندار ری عنوان کرد: ملت ایران همانطور که در دوران هشت سال دفاع مقدس با اتحاد و انسجام در برابر دشمنان ایستادند، امروز هم با یکدلی و مقاومت در برابر مشکلات ایستادگی کنند.

او گفت : امروز دشمن تمام توان خود را برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته تا انقلاب را از بین ببرد.

جمالی پور اضافه کرد: اختلاف سلیقه ها و عقیده های مسئولان نباید به گونه ای باشد که زمینه فرصت طلبی را برای دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم کند.

فرماندار شهرری با بیان اینکه دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و براندازی انقلاب استفاده می کنند، عنوان کرد: رفع معضلات و توجه به نیازها و خواسته های مردم در خنثی کردن توطئه های دشمنان بسیار مهم و تاثیرگذار است.

/خبرنگار:جواد تلطفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار