مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خراسان شمالی: دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب را در جشنواره "مدرسه انقلاب" به نمایش بگذاریم

فاروج(پانا) - مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان خراسان شمالی در جلسه هم اندیشی با مدیران و مربیان محترم پرورشی مدارس متوسطه اول و دوم شهرستان فاروج:اتحادیه انجمن های اسلامی شهرستان فاروج در سال گذشته موفق به کسب رتبه اول در برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب گردید که این موفقیت برای استان افتخار بزرگی محسوب می شود.

کد مطلب: ۸۸۴۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خراسان شمالی: دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب را در جشنواره "مدرسه انقلاب" به نمایش بگذاریم

یاسر خطیب با بیان تقدیر و تشکر از زحمات مدیران، مربیان و اعضای انجمن های اسلامی شهرستان فاروج افزود: این شهرستان نیروهای مستعدی برای انجام فعالیت در این اتحادیه را دارد و جای کار نیز بسیار زیاد است و امیدواریم که قربة الی الله در مسیر امام زمان (عج) گام برداشته و نتایج آن را در مدارس شاهد باشیم.

وی گفت:اتحادیه انجمن های اسلامی یکی از تشکل های دانش آموزی است که در سال 1358 با حمایت های معنوی و مالی حضرت امام خمینی(ره) تاسیس گردید و در حال حاضر نیز تحت حمایت های مقام معظم رهبری مشغول به فعالیت می باشد.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان خراسان شمالی، نیروسازی، زبده یابی و زبده پروری را یکی از وظایف این اتحادیه برشمرد و اظهار داشت:این تشکیلات یک تشکیلات دانش آموزمحوری است و دانش آموزان عهده دار انجام تمامی فعالیت ها در سطح مدارس هستند.

خطیب در رابطه با برپایی هفتمین دوره جشنواره دانش آموزی"مدرسه انقلاب" گفت: در برپایی مدرسه انقلاب، فضای بزرگ مهم نیست بلکه از نظر محتوا باید کار کرد و دانش آموزان در این نمایشگاه با مطالعه و انجام تحقیقات لازم، آثار ابتکاری و دست سازه های خود را در سه غرفه با عناوین دیروز ما(بررسی کارنامه حکومت طاغوت)، امروز ما(نمایش دستاوردهای انقلاب) و فردای ما(ایجاد تمدن نوین اسلامی و حکومت مهدوی)به نمایش گذاشته و توسط دانش آموزان نیز روایتگری خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به تشکیل 375 انجمن اسلامی دانش آموزی در سطح مدارس سراسر استان در سال جاری و همچنین برپایی 80 "مدرسه انقلاب" در سال گذشته، از برگزاری جشنواره رسانه های دانش آموزی"رسانش" همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فاروج نیز در این جلسه افزود:عزم و اهتمام مدیر، مربی و اعضاء انجمن اسلامی دبیرستان امام خمینی (ره) این شهرستان موجب کسب این افتخار بزرگ در سطح کشور شد.

مجید معتمدی با اشاره به اینکه مدیران و مربیان تربیتی این شهرستان همگی توانمند هستند گفت:اگر دانش آموزان خوب توجیه شوند و دست آنان گرفته شود بسیاری از مشکلات رفع و با همین بضاعت کم هم می شود این نمایشگاه را در سطح مدارس شهرستان راه اندازی کرد.

وی در ادامه اظهار داشت:همت و عزم شما را می طلبد تا دانش آموزان را تحت برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب با وظایف اتحادیه انجمن های اسلامی، اهداف، اخلاق و تربیت دینی و مذهبی آشنا نموده و عملکرد انقلاب اسلامی را به نسل جدید انتقال داد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فاروج با بیان اینکه ان شاء الله در بهمن ماه سال جاری با افزایش شور و نشاط و شرکت حداکثری دانش آموزان، جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را خواهیم گرفت، اظهار داشت: با توجه به تبلیغات سوء دشمنان نسبت به برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه امسال، باید توجه ویژه ای به برنامه ها داشت و با ظرافت و حساسیت دقیق تری این کار را انجام داد.

مسئول امور شهرستان های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان خراسان شمالی گفت: در برپایی جشتواره دانش آموزی"مدرسه انقلاب" غرفه ها باید بر اساس پژوهشگری و مطالعه پیش برود و استفاده از تمامی منابع باید موثق باشد.

امین ناصری افزود: اعضای انجمن اسلامی مدارس می توانند با مراجعه به سایت مدرسه انقلاب از منابع مطالعاتی پیشنهادی استفاده نمایند.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی شهرستان فاروج نیز گفت: عضویابی در انجمن های اسلامی مدارس از لحاظ علمی و اخلاقی صورت می پذیرد.

مصطفی قمبری افزود: اعضای انجمن های اسلامی در مدارس در متوسطه اول به عنوان سرگروه و در متوسطه دوم به عنوان دبیران انجمن اسلامی مشغول به فعالیت هستند.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار