امام جمعه دیر:

حضور روحانیون در مدارس نباید تنها به وقت نماز محدود شود

بوشهر(پانا)_امام جمعه دیر گفت: حضور روحانیون در مدارس نباید تنها به وقت نماز محدود شود.

کد مطلب: ۸۸۴۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
حضور روحانیون در مدارس نباید تنها به وقت نماز محدود شود

حجت‌الاسلام سید علی حسینی در گردهمایی کمیته‌های همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان بوشهر در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان بوشهر با بیان اینکه هدف روحانیت و آموزش و پرورش یکی است، افزود: همه ما به دنبال تربیت انسان‌ها هستیم و همه به دنبال یک موضوع و مطلب هستیم و حضور در مدارس برنامه ما است و منتی بر آموزش و پرورش نداریم.

امام جمعه دیر با اشاره به اینکه حضور روحانیون در مدارس از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اضافه کرد: این تفاهم و همکاری و همراهی که بین آموزش و پرورش و حوزه علمیه و ائمه جمعه برقرار است از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: همه با هدف واحد و انگیزه الهی به دنبال انجام وظیفه خطیر خود یعنی تربیت انسان‌های متعهد، متدین، مومن و بااخلاص، شجاع و مستقل هستیم و آینده کشور در دست اینها است و مقدرات کشور به دست اینها رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه اکنون رضایت ولی برای حضور دانش‌آموزان در همه فعالیت‌ها گرفته شود، افزود: در هر زمینه‌ای باید این رضایت گرفته شود و این باعث محدودیت‌هایی برای حضور دانش‌آموزان در برنامه‌ها از جمله حضور در کتابخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها، نماز جمعه و راهپیمایی می‌شود.

حسینی با بیان اینکه حضور روحانیون در مدارس نباید تنها به وقت نماز محدود شود، اضافه کرد: می‌طلبد که روحانیون به عنوان عضوی از مدرسه در مدارس مستقر شوند و بتوانند برنامه‌های پرورشی را انجام دهند.

حجت‌الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان نیز اظهار داشت: حضور ائمه جمعه به صورت مستمر در مدارس انجام می‌شود و در طول سال به همه مدارس سر می‌زنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار