رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر تاکید کرد:ضرورت تلاش همه جانبه در راستای انعکاس دستاوردهای چهل ساله نظام مقدس اسلامی

اسلامشهر( پانا) - رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر درآستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به تشریح برنامه های این نهاد قرآنی، فرهنگی پرداخت.

کد مطلب: ۸۸۴۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر تاکید کرد:ضرورت تلاش همه جانبه در راستای انعکاس دستاوردهای چهل ساله نظام مقدس اسلامی

حجت الاسلام محسن بلندنظر در گفت و گو با خبرنگارپانا شهرستانهای استان تهران، با اشاره به تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سال 1360به فرمان امام راحل اظهار کرد : این نهاد قرآنی ، فرهنگی در راستای توسعه و اعتلای فرهنگ دینی و کاهش آسیب های اجتماعی با همکاری ، هیئات مذهبی ، کانون مداحان ، موسسات قرآنی و انجمن اسلامی ادارات در حال فعالیت است.

او در ادامه افزود : اکنون در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی و با توجه به خدعه ها و شیطنت های دشمنان نظام اسلامی در جنگ جدیدی قرار داریم و به فشار معیشتی که مردم ما آن را احساس می کنند ، لیکن در راستای اجرایی نمودن منویات رهبری باید در انعکاس دستاوردهای نظام تلاش کنیم و از مسئولین و مردم انتظار داشته باشیم همسو با هم پاسخ کوبنده به شیطنت های دشمن را بدهند.

حجت الاسلام بلند نظرتاکید کرد : دشمن اکنون دردو جبهه اقتصادی و فرهنگی با ما درجنگ است و جوانان ما را نشان گرفته ودر جهت جلوگیری از پیشرفت آسیب های اجتماعی ،نمی توان در سازمان تبلیغات اسلامی صرفا به حمایتهای دولتی وبضاعت مردمی نیز اتکا کرد و مسئولین بایددر حرکتی جدید با وفاق مردمی این مجموعه خوب را همراهی کنند .

این مقام مسئول گفت :در قانون آمده ، یک درصداز بودجه شهرداری‌ها باید به امر تبلیغات اسلامی در جامعه اختصاص یابد و اگر این بودجه واقعی تحقق یابد ، بسیاری از مباحث و برنامه های قرآنی ، فرهنگی در سطح جامعه از پیشرفت خوبی برخوردار خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهربه تشریح برنامه های این نهاد درآستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی و در سطح شهرستان پرداخت و برگزاری چهل محفل انس با قرآن در سطح مساجد ، اجرای طرح گفتمان دینی و کرسی های آزاد اندیشی در مدارس و دانشگاه ها ، برگزاری مسابقات با رویکرد ، اعتقادی و فرهنگی جهت جوانان ، تجلیل از حافظان قرآن ، آشنایی خانواده ها با سبک زندگی ایرانی ، اسلامی ، صدور مجوز و نظارت بر عملکرد کانون های فرهنگی ، موسسات قرآنی ، کانون مداحان و برگزاری دیالوگ های دو طرفه جهت بانوان فرهیخته با بهره مندی از سیصد مبلغه رابخشی از فعالیت های این اداره برشمرد.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار