آتش سوزی خوابگاه دانشجویی در نیشابور خسارت جانی نداشت

نیشابور (پانا) - آتش سوزی در طبقه دوم خوابگاه دانشجویی مجموعه توانیر با حضور به موقع آتش نشانان خاموش شد .

کد مطلب: ۸۸۴۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
آتش سوزی خوابگاه دانشجویی  در نیشابور خسارت جانی نداشت

سید مهدی حسینی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابورگفت: آتش‌سوزی در طبقه دوم خوابگاه دانشجویی مجموعه توانیر با حضور به موقع آتش نشانان خاموش شد .
حسینی اظهار داشت: با اعلام این آتش سوزی به سامانه 125 بلافاصله سه تیم از آتش نشانان ایستگاه های 4 و 3 و 7 به محل اعزام شدند و اقدام به خاموش کردن آتش کردند.
وی گفت: آتش سوزی در طبقه دوم و در اتاقی واقع در انتهای سالن رخ داده بود که در لحظات اولیه نیز کسی متوجه بروز آن نشده و در اثر کند سوزی دود فراوانی در داخل اتاق جمع شده بود که با باز کردن درب توسط نگهبان دود در سالن و سایر اتاق‌ها پخش شده بود .
مدیر عامل آتش نشانی گفت : آتش نشانان با استفاده از دستگاه تنفسی وارد سالن شدند و پس از اطمینان از تخلیه کامل افراد از داخل محدوده خطر با لوله کشی به طول 100 متر آب را به کانون حریق رساندند و آتش را خاموش کردند .
وی افزود : خوشبختانه در این آتش سوزی کسی آسیب ندید ولی لوازم داخل اتاقی که آتش گرفته بود در آتش سوخت و به سایر اتاق ها نیز در اثر دود خسارت وارد شد .
حسینی در ادامه گفت : علت آتش سوزی در دست بررسی است ولی شواهد اولیه حاکی از روشن ماندن اتو در داخل خوابگاه می باشد .
ایشان خاطر نشان کرد که : در اماکن عمومی و فضاهایی که برای خوابگاه استفاده می شود وجود سیستم های اعلام و اطفای حریق بسیار ضروری و موثر است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار