374 مدرسه مردمی و مشارکتی در استان اردبیل احداث شد

اردبیل (پانا) - مدیرکل نوسازی ، تجهیز و توسعه مدارس اردبیل: تاکنون 374 مدرسه و پروژه آموزشی با هزار و 499 کلاس بصورت مردمی و مشارکتی در این استان احداث شده و در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

کد مطلب: ۸۸۴۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
374 مدرسه مردمی و مشارکتی در استان اردبیل احداث شد

دولت لطفی درجریان بازدید از پروژه نوسازی مدارس منطقه خورش رستم شهرستان خلخال افزود: با توجه خاص دولت به مناطق کم برخوردار استان نیز 13 پروژه آموزشی خیرساز با 43 کلاس در سال 97 تکمیل شد و 28 پروژه مدرسه سازی نیز در قالب 112 کلاس در حال اجرا می باشد .
او اظهار داشت: 24 مدرسه و پروژه آموزشی مردمی و مشارکتی با 118 کلاس از مجموع 374 مدرسه استان در شهرستان خلخال احداث شده است .
مدیرکل نوسازی ، تجهیز و توسعه مدارس استان همچنین به توزیع سه میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار تعمیر و تجهیز در بین مدارس خلخال در سال جاری از سوی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اشاره کرد و افزود: 2 میلیارد ریال از این اعتبار به همت نماینده مردم این شهرستان در مجلس در اختیار این اداره قرار گرفته است .
لطفی از تکمیل عملیات اجرایی دبیرستان 6 کلاسه برکت شهر هشجین مرکز بخش خورش رستم خلخال خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه هفت میلیارد و 300 میلیون ریال هزینه شده و تا 2 هفته بهره برداری خواهد شد .
او بیان کرد: 500 میلیون ریال نیز برای تجهیز این دبیرستان در نظر گرفته شده که با صرف آن مدرسه برکت هشجین به امکانات آموزشی جدید تجهیز خواهد شد .
مدیرکل نوسازی ، تجهیز و توسعه مدارس استان گفت: استاندارد سازی سیستم گرمایشی پانسیون قدیم آموزشگاه حضرت معصومه (س) هشجین با تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا بوده و پس از تکمیل این پروژه بخش بزرگی از مشکلات فضاهای آموزشی بخش خورش رستم برای سال تحصیلی آینده مرتفع خواهد شد .
لطفی اظهار کرد: مدرسه مردمی ، مشارکتی روستای منامن نیز با مشارکت 50 درصدی خیرین و اعتبارات اداره کل نوسازی استان در حال احداث است و امسال یک میلیارد و 500 میلیون ریال به این پروژه اختصاص داده شده است .
او همچنین افزود: مدرسه 2 کلاسه شهید فرح هشجین با اعتبار اولیه چهار میلیارد و 600 میلیون ریال در مرحله مناقصه بوده و پس از مشخص شدن پیمانکار عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد .
مدیرکل نوسازی ، تجهیز و توسعه مدارس استان با اشاره وضعیت نامطلوب ساختمان مدرسه شیخ فضل الله نوری روستای نمهیل گفت: احداث مدرسه جدید این روستا در دستور کار اداره کل نوسازی قرار گرفته است .
لطفی احداث نمازخانه مدرسه مکتب الزهرا با یک میلیارد و 200 میلیون ریال ، تامین تجهیزات به ارزش 800 میلیون ریال و بخاری های هوشمند هرمتیک با صرف 210 میلیون ریال را از اقدامات اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان برای رفع مشکلات مدارس منطقه خورش رستم خلخال ذکر کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار