ادعای آمریکا: علاقه به یک زن ایرانی، نظامی سابق آمریکا را راهی زندان کرد + عکس

تهران (پانا) - وزارت امور خارجه آمریکا تایید کرده که مردی که سابقه خدمت در نیروی دریایی آمریکا را دارد در یکی از زندان های ایران در بازداشت است.

کد مطلب: ۸۸۴۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
ادعای آمریکا: علاقه به یک زن ایرانی،  نظامی سابق آمریکا را راهی زندان کرد + عکس

روزنامه نیویورک تایمز، در مصاحبه با مادر مایکل وایت از قول او نوشته وایت غده‌ای سرطانی در گردنش داشته که آن را جراحی کرده و پیش از آخرین سفرش به ایران به خاطر آن تحت شیمی‌درمانی و پرتودرمانی بوده است. مادر آقای وایت گفته که پسرش از آسم هم رنج می‌برد.

مادر وایت به این روزنامه گفته است که او برای دیدار زنی در ایران و در شهر مشهد که با او در ارتباط بوده است و پیش از این نیز برای دیدن این زن سه بار به ایران آمده است به این سفر رفته بود.

مادر او گفته که پسرش قرار بوده هفتم مرداد با پرواز امارات به آمریکا بازگردد اما باز نگشته است.

مادر مایکل وایت 46 ساله در مصاحبه خود گفته که نزدیک به سه هفته پیش از طریق وزارت خارجه آمریکا مطلع شده که پسرش در ایران بازداشت شده است.

وایت ساکن شهر سن‌دیه‌گوی ایالت کالیفرنیای آمریکا نام برده است.

به گزارش بی بی سی، وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به سوال بی‌بی‌سی فارسی درباره صحت این گزارش، بیانیه مختصری منتشر کرده که در آن نوشته شده: «ما از گزارش‌ها مبنی بر بازداشت یک شهروند آمریکا در ایران اطلاع داریم. امنیت شهروندانمان در خارج از کشور اولویت اصلی ماست.»

وزارت امور خارجه آمریکا در ادامه نوشته که برای رعایت حریم خصوصی افراد نمی‌توانند اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار