معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس: ارتقاء رتبه علمی، در گرو کیفیت بخشی فعالیت ها آموزشی مدارس است

شیراز (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس، روند آموزشی و کیفیت بخشی برنامه ها را در رشد و ارتقا رتبه علمی استان موثر دانست و افزود: امیدواریم در سال های آتی نیز فارس بتواند به جایگاه اول تا پنجم آموزشی کشور دست یابد.

کد مطلب: ۸۸۴۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس: ارتقاء رتبه علمی، در گرو کیفیت بخشی فعالیت ها آموزشی مدارس است

فرهاد اسماعیلی در جمع مسوولان آموزش دوره دوم متوسطه و مدیران دبیرستان‌های قطب شمال فارس که در پاسارگاد برگزار شد،گفت: فعالیت های علمی و آموزشی آموزش دوره دوم متوسطه نظری استان فارس روند صعودی دارد.

وی با اشاره به نتایج خوب آموزش دوره دوم متوسطه نظری استان در چند سال اخیر و دستاوردهای آموزشی فارس، گفت : روند آموزشی و کیفیت بخشی برنامه‌ها تاثیر بسزایی در رشد و ارتقا رتبه علمی استان داشته است و امیدواریم در سال های آتی نیز فارس بتواند به جایگاه اول تا پنجم آموزشی کشور دست یابد.

رئیس اداره آموزش دوره دوم متوسطه آموزش و پرورش فارس نیز با اشاره به فرایند اصولی و علمی پالایش طرح های آموزشی استان، افزود: در این فرانید موضوعاتی همچون کیفیت بخشی آموزشی، نحوه ارزیابی برنامه های نه گانه براساس عقد قراردادهای آموزشی ادارات با استان و توجه به تجزیه و تحلیل علمی آن تاکید شده است.

علیرضا شجاعی پور با اشاره بر لزوم تلاش کارشناسان آموزش متوسطه برای ارتقاء سطح آموزشی در کنار توجه به تجارب کسب شده در سال های گذشته ، بر بهبود کیفیت انجام امور نیز تاکید کرد.

او افزود: آموزش متوسطه نظری استان براساس سند تحول بنیادین و اسناد فرادستی در انجام برنامه‌هایی چون خلاقیت و نوآوری آموزشی،توجه به شیوه های نوین آموزشی و تدریس ،مدیریت فرایند مدار ، ارتقاء پیوسته و پلکانی آموزشی تاکید دارد.

کارگاه های آموزشی در چهار قطب استان در طی یک ماه گذشته با حضور مسوولان آموزش و مدیران دبیرستان‌های اداره میزبان و مناطق همجوار در شهرهای پاسارگاد،کازرون،فسا و جهرم برگزار شد و در این جلسات از ادارات موفق و پیشرو آموزشی دوره دوم متوسطه نظری با اهداء هدیه و لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار