مصرف روزانه۱.۷میلیون لیتر نزین در ارومیه و شمال آذربایجان غربی

ارومیه (پانا)-– مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه از مصرف روزانه یک میلیون و ۷۰۰ لیتر بنزین در ارومیه و شهرهای شمال استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۴۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مصرف روزانه۱.۷میلیون لیتر نزین در ارومیه و شمال آذربایجان غربی

احمد مجرد با بیان اینکه همچنین به صورت متوسط روزانه ۸۰۰ هزار مترمکعب CNG در این مناطق مصرف می شود افزود: مشکلی در خصوص تامین بنزین مصرفی در آذربایجان غربی وجود ندارد.

وی ادامه داد: شهروندان در مصرف انرژی بیشترین صرفه جویی را در دستور کار داشته باشند تا زمینه جلوگیری از بروز مشکل در این منطقه فراهم شود.

مجرد افزود: شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه یکی از مناطق ۳۷ گانه کشور واقع در شمال غربی ایران شامل شهرهای ارومیه، اشنویه، سلماس، خوی، چالدران، قره ضیاء الدین، ماکو، شوط ، پلدشت و بازرگان با شعاع عملیاتی ۲۵۰ کیلومتر است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه همچنین از بهره برداری هفت باب جایگاه سوخت در منطقه ارومیه همزمان با دهه فجر خبر داد و اظهارداشت: با بهره برداری از این جایگاه های جدید تعداد جایگاه های عرضه بنزین و نفت‌گاز و CNG این منطقه به ۱۲۷ باب افزایش می یابد.

مجرد خاطرنشان کرد: این طرح های خدماتی بالغ بر ۳۱۰ میایارد ریال توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده و با بهره برداری از این طرحهای خدماتی زمینه اشتغال مستقیم بالغ بر ۵۰ نفر ایجاد خواهد شد.

وی از توزیع ۱۶۶ میلیون لیتر نفت سفید در سطح روستاهای مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: طی سالجاری بالغ بر ۱۶۶ میلیون لیتر نفت سفید توسط ۳۲۸ فروشندگی مواد نفتی در سطح روستاهای مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی توزیع شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه ادامه داد: در ۹ ماه سال جاری همچنین ۲۲۱ میلیون مترمکعب سوخت CNG در این منطقه مصرف شده که یک درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار