رییس کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد:

با کمک اصناف مشکلات بازار را حل می‌کنیم

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس می‌گوید با توجه به وضع اقتصادی کشور نقش اصناف در تنظیم بازار بسیار مورد اهمیت است، که این موضوع در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس نیز مطرح می‌شود تا بتوان با کمک این بخش بر مشکلات بازار غلبه کرد.

کد مطلب: ۸۸۴۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
با کمک اصناف  مشکلات بازار را حل می‌کنیم

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف ایران، محمدرضا پورابراهیمی در اولین دیدار خود با هیات رییسه جدید اتاق اصناف ایران درباره تغییرات و نحوه دریافت مالیات بر ارزش افزوده بیان کرد: موضوع اختلاف‌های واحدهای صنفی با متولیان مالیاتی در چیزی که ما در مجلس تهیه کرده‌ایم، دیده شده است و در قانون جدید رویکرد ممیز محوری حذف شده است.

وی افزود: موضوع قانون نصب صندوق‌های فروش در مجلس تمام شده و به شورای نگهبان فرستاده شده است و این امیدواری وجود دارد که در صورت تایید آن را برای اجرا در فروشگاه‌های کشور ابلاغ شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در سامانه فروشگاهی این فرایند تغییر کرده است و اطلاعات فروش مبنای میزان مالیات می‌شود مگر آنکه اطلاعات اشتباهی صادر شده باشد.

تاق اصناف ایران به عضویت شورای پول و اعتبار در می‌آید
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اتاق اصناف ایران به دلیل حجم فعالیت‌هایی که دارد یکی از ارکان مهم اقتصادی کشور به حساب می‌آید که باید در ارکان تصمیم‌گیری نیز حضور داشته باشد و به طور مستقیم در شورای پول و اعتبار حضور یابد. بنابراین به زودی این امر محقق خواهد شد و اتاق به عضویت در شورای پول و اعتبار درمی‌آید. همچنین در قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز اصناف باید دیده شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار