نوجوان شطرنج‌باز مازندرانی تحسین استاندار را برانگیخت

ساری (پانا) - استاندار مازندران در تمجید از اقدام آرین غلامی شطرنج باز 16 ساله قائمشهری که از رویارویی با نماینده رژیم صهعیونیستی خودداری کرد و نائب قهرمان جهان شد، پیامی منتشر کرد.

کد مطلب: ۸۸۴۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
نوجوان شطرنج‌باز مازندرانی تحسین استاندار را برانگیخت

آرین غلامی دانش‌آموز مازندرانی و بازیکن شطرنج کشور و قهرمان سابق زیر 8 سال جهان در مسابقات ریلتون کاپ سوئد 2018 با نایب قهرمانی در مسابقات برق آسا و عدم رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی موفق به کسب نورم استاد بزرگی و ریتینگ 2500+ شد و مقام نایب‌قهرمانی را از آن خود کرد.

در پیام احمد حسین زادگان خطاب به او آمده است:

پسر خوب مازندران؛ تصمیم گرفتم این پیام را به پاس بزرگی و عزت نفست، بدور از همه تشریفات رسمی و فقط از روی صداقت بنویسم تا بدانی کار ارزشمندی که انجام داده‌ای، شایسته نگاه متفاوت است.

نمی دانم کشورهای آزادی‌خواه جهان چقدر باید هزینه می‌دادند تا صدای مظلومیت مردم فلسطین را این‌گونه بدون آلایش و رسا به گوش جهانیان می‌رساندند؟

اما نوجوان تربیت شده در مکتب امام خمینی(ره) و فرزند نسل سوم انقلاب, با 16 سال سن و آنگونه که خود در بدو ورود به فرودگاه می‌گوید به شخصه تصمیم می‌گیرد از هزاران دلار جایزه نقدی صرف نظر کند تا صدای مظلومیت یک ملت به جهانیان صادر شود.
و چقدر زیبا و درس آموز.
آرین عزیز از تو سپاسگزارم.

احمد حسین زادگان
استاندار مازندران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار