نماینده ولی‌فقیه در استان یزد: دینداری و تخصص در تمام انتصاب‌ها مد نظر باشد

یزد (پانا) _ نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با بیان اینکه انتصاب مسئولان بر اساس نگاه حزبی صورت نگیرد گفت: دینداری و تخصص در تمام انتصاب‌ها مد نظر باشد.

کد مطلب: ۸۸۴۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی‌فقیه در استان یزد: دینداری و تخصص در تمام انتصاب‌ها مد نظر باشد

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در آیین تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید یزد اظهار داشت: انسان‌ها باید در برابرآنچه که انجام می‌دهند پاسخگو باشند و همانطور که قرآن کریم می‌فرماید، ریزترین مسائل زندگی انسان هم حسابرسی می‌شود.

وی افزود: انسان سال‌ها در بحث‌های مختلف فعالیت می‌کند و پس از پایان دوران کاری‌اش اگر برای مردم و جلب رضایت پروردگار کار کرده باشد می‌تواند دلی آرام داشته باشد.

امام جمعه یزد ادامه داد: در صورتی که انسان به مردم خدمت در دوران مسئولیتش نداشته باشد و به دنبال مال و پست و مقام باشد، قطعا هنگام پاسخگویی وضعیت بسیار بدی خواهد داشت.

ناصری یزدی با بیان اینکه امام خمینی(ره) حتی یک لحظه از عمرش را تلف نکرد گفت: امام خمینی(ره) هیچ زمان برای پست و ریاست کاری نکرد و اصلا به دنبال منافع شخصی نبود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: این مشی امام خمینی(ره) سبب شد که تمام علمای بزرگ آن زمان نجف ایشان را قبول کنند و برای ایشان احترام قائل شوند.

وی تصریح کرد: هدف شاه از تبعید امام این بود که ایشان در دریای بزرگ علمای نجف غرق شوند ولی اینطور نشد و امام نظریه ولایت فقیه را مطرح و تمام علمای آن زمان نجف این نظریه را قبول کردند.

امام جمعه یزد حضور امام خمینی(ره) در پاریس را زمینه جهانی شدن انقلاب دانست و گفت: امام در پاریس با اقدامات و فعالیت‌های خود انقلاب را به تمام جهان معرفی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: کار برای خدا یکی از مهمترین ویژگی‌های امام خمینی(ره) بود به گونه‌ای که در نجف و پاریس حضرت امام خمینی(ره) به ما می‌فرمود اگر برای خدا کار می‌کنید بمانید ولی اگر برای من کار می‌کنید دنبال کار خودتان بروید.

وی با بیان اینکه از استاندار جدید یزد می‌خواهم که روحیه استقلال و خودباوری را حفظ کند گفت: استاندار جدید باید سعی کند در کارها از بزرگان و علما مشورت بگیرد ولی نباید به هیچ عنوان وامدار کسی شود.

امام جمعه یزد افزود: افرادی که در پست‌ها و مناصب مختلف قرار می‌گیرند باید در درجه اول دین‌دار باشند که در کار خود خیانت نکنند و در درجه دوم باید متخصص باشند تا کاری که به وی سپرده می‌شود را خراب نکند.

ناصری یزدی با انتقاد از برخی انتصاب‌هایی که بر اساس حزب بازی انجام می‌شود عنوان کرد: عجیب است که اگر مدیری پسر و یا داماد خود را در منصبی به‌کار بگیرد همه به وی ایراد می‌گیرند اما کسی به انتصاب‌های حزبی و سیاسی ایراد نمی‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: تولید و صنعت و آب از مهمترین مسائل استان یزد است که باید نسبت به رفع مشکلات در این زمینه ت دابیر لازم انجام شود.

درپایان ناصری خاطرنشان کرد: در مجموعه منطقه‌ای که ما در آن قرار داریم آب لازم برای زندگی همه افراد هست و تنها باید بین مدیران این مناطق نشس ت و مذاکره و گفت‌و‌گو و برنامه‌ریزی صورت گیرد تا مردم بدون مشکل بتوانند آب را در حد نیاز دریافت کنند.

خبرنگار:سیدمحمدجوادامام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار