استاندار کردستان: ورزشکاران به عنوان الگوی جامعه می توانند در حل مشکلات اجتماعی موثر باشند

سنندج(پانا)-استاندار کردستان، از قهرمانان ورزشی به عنوان الگوهای شایسته برای نوجوانان و جوانان نام برد و حضور آنان در جمع جوانان را در رفع مشکلات و معضلات اجتماعی موثر دانست.

کد مطلب: ۸۸۴۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
استاندار کردستان: ورزشکاران به عنوان الگوی جامعه می توانند در حل مشکلات اجتماعی موثر باشند

بهمن مرادنیا استاندار کردستان با حضور در مراسم تجلیل از مدال آوران نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور، ضمن تبریک کسب رتبه دهم این مسابقات به قهرمانان، مربیان، پیشکسوتان و هیات های استان در کسب این موفقیت، تاکید کرد: کردستان ظرفیت و پتانسیلی بیش از این دارد و همه ما باید بیشتر تلاش کنیم تا موفقیت های بیشتری کسب کنیم.
وی حضور چهره های ورزشی سرشناس کردستانی در جایگاه مربیگری تیم های ملی را نشان دهنده توانایی درخشش چهره های استان در سطح ملی و بین المللی عنوان کرد و قول داد با تمام توان ورزش استان را حمایت کند.
استاندار در ادامه ورزشکاران را الگوی شایسته ای برای جامعه نامید و خاطرنشان کرد: حضور این قهرمانان در مدارس و دانشگاه ها باعث ترغیب و تشویق دیگران می شود.
مرادنیا از پیشکسوتان و چهره های ملی استان خواست با همکاری و همفکری خود، مسوولان استان را در راستای برنامه ریزی بهتر برای جوانان، یاری کنند.
استاندار کردستان همچنین از مدیرکل ورزش و جوانان استان خواست در توسعه ورزش های همگانی تلاش های بیشتری انجام گیرد تا ورزش در جامعه عمومیت بیشتری پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار