دومین نشست هم اندیشی مؤسسان و مدیران مدارس خرید خدمات استان یزد

یزد (پانا) _ دانافر مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در این گردهمایی گفت: از هر فرصتی برای دفاع عاقلانه و عالمانه از طرح خریدخدمات استفاده کرده ام و این طرح راه برون رفت از مسائل و مشکلات فعلی آموزش و پرورش است و بانیان این طرح انسان های خیرخواهی هستند.

کد مطلب: ۸۸۴۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
دومین نشست هم اندیشی مؤسسان و مدیران مدارس خرید خدمات استان یزد

دومین نشست هم اندیشی مؤسسان و مدیران مدارس خرید خدمات استان یزد با حضور مسئولین استانی و موسسان و مدیران این مدارس در محل پژوهشگاه آیت الله خاتمی برگزار شد.

دانافر مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در این گردهمایی گفت: نقد علمی و آموزشی به این طرح محدود می باشد و جوان های خوش فکر و علاقه مند در این طرح هستند که باید حمایت شوند.

حیان ناظر کشوری طرح خرید خدمات در استان گفت: معتقدم مدارس حمایتی با گذشت بیش از چهار سال از زمان راه اندازی به سمت حرفه گرایی در تعلیم و تربیت دانش آموزان رفته اند.

حیان ادامه داد: اگر وزارت آموزش و پرورش فقط با دیدگاه اقتصادی به این طرح بنگرد ما در این طرح به نتیجه نخواهیم رسید.

دهقان معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش مؤسسان و مدیران مدارس طرح خرید خدمات را انسانهایی شایسته دانست و افزود: ما برای ساماندهی و بهسازی امورات مدارس حمایتی چندین ماه طی جلسات مکرر پی گیر بوده ایم.

صابری رئیس اداره امور مشارکتها مردمی گفت: مدارس خرید خدمات باید فعالیت های برتر آموزشی، فرهنگی، ورزشی و هنری خود را منعکس کنند.

وی از برگزاری دوره های آموزشی و توزیع کتب روش تدریس برای معلمان طرح خرید خدمات خبر داد و گفت: تغییراتی که ایجاد شده است موجب دلگرمی معلمان خواهد شد.

محمدرضا بابایی از مؤسسین گفت: طرح مدارس خرید خدمات که از سال 93 آغاز شد تاکنون خوب درخشیده است و مسئولین کشوری بعد از چهار سال به معایب و مزایای طرح آگاهی دارند و بزرگترین مشکل این طرح تأخیر در پرداخت حقوق معلمین و عوامل می باشد.

محمدرضا ابرقویی مؤسس و مسئول کارگروه آموزشی معلمان حمایتی گفت: طرح مدارس خرید خدمات نمونه ای بارز از مقاومت اقتصادی و مدیریت جهادی می باشد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی خاص معلمان حمایتی گفت:در همایش های آموزشی از مؤلفین و مدرسین کشوری استفاده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار