نشست مبلغات مدارس امین درشیروان

شیروان(پانا) - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شیروان در جمع مبلغات مدارس امین شهرستان شیروان: امیدواریم بتوانیم با انجام تبلیغات گسترده و فرهنگ سازی لازم، زمینه هدایت وقف های خیرین را به سمت وقف در جهت گسترش برنامه های مذهبی و قرآنی سوق دهیم.

کد مطلب: ۸۸۴۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست مبلغات مدارس امین درشیروان

حجت الاسلام علی پرهیزکار افزود:طی بازدیدی که به همراه معاونت طرح هجرت از مدارس مجری برگزاری طرح امین داشتیم یکی از دغدغه های مدیران و مبلغات این مدارس وجود مشکلات اقتصادی برخی از دانش آموزان بود که به همین منظور از طرف اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شیروان مبلغ ده میلیون ریال جهت رفع این مشکل به خانواده های دانش آموزان بی بضاعت اهداء گردید.

وی از مبلغات طرح هجرت که فعالیت های قرآنی در زمینه حفظ قرآن دارند درخواست نمود جهت تشکیل پرونده حفظ و ثبت مشخصات خود و قرآن آموزان به اداره اوقاف و امور خیریه مراجعه نمایند تا مورد حمایت های مالی این اداره قرار بگیرند.

معاونت طرح هجرت در شهرستان شیروان نیز در این نشست با بیان تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های دلسوزانه و همت بالای همه مبلغات در اجرای برنامه های قرآنی، فرهنگی و مذهبی گفت:برای تقویت فعالیت های قرآنی، نیازمند یک کار تشکیلاتی با روحیه جهادی را می طلبد و الحمدلله در این زمینه با تعامل، همکاری و پیگیری های معاونت طرح هجرت در شیروان با اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان و مبلغات مدارس امین در جهت انجام فعالیت های قرآنی قدم های بسیار خوبی برداشته شده است.

حسینعلی قنبرزاده سیاهدشت با اشاره به اینکه 20 نفر از مشاورین مذهبی در سطح مدارس مشغول به فعالیت هستند افزود:از مبلغات مدارس امین درخواست می شود که تعامل خود را در جهت اجرای برنامه های قرآنی با اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شیروان بیشتر نمایند تا بتوانیم حمایت ها و اعتبارات ویژه ای را در جهت گسترش فرهنگ قرآنی از این نهاد دریافت نماییم.

اهدای کارت هدیه از طرف اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شیروان به مبلغات، ارائه گزارش فعالیت های یک ماهه توسط معاونت طرح هجرت و پاسخ به سوالات و پیشنهادات مبلغات از دیگر برنامه های این نشست بود.

خبرنگار ام البنین ملاعلی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار