رئیس مجمع نمایندگان استان یزد: برنامه ریزی موثر و نظم، زیربنای حل مشکلات استان است

یزد ( پانا) - رئیس مجمع نمایندگان استان یزد زیربنای حل مشکلات را برنامه ریزی موثر و نظم در کارها دانست و بر قانون مداری و توجه به اقشار ضعیف جامعه تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۸۴۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
رئیس مجمع نمایندگان استان یزد:  برنامه ریزی موثر و نظم، زیربنای حل مشکلات استان است

رئیس مجمع نمایندگان استان در آئین تکریم و معارفه استاندار یزد ضمن تقدیر از خدمات استاندار پیشین گفت: باید فرصت ها را مغتنم شمرده و با توجه به رضایت خداوند تلاش کنیم وظایف خود را به درستی انجام دهیم که تحقق این امر حل مسائل مردم و سامان جامعه را به همراه دارد.
«محمدرضا صباغیان» افزود: تصمیم گیری و درایت استاندار به عنوان مدیر استان می تواند در سایر بخش ها نیز موثر و نتیجه بخش باشد و با توجه به مشکلات کشور از جمله دغدغه های اقتصادی نیاز به برنامه ریزی، کار و تلاش مضاعف بیش از گذشته احساس می شود.
صباغیان خاطرنشان کرد: نباید روابط جایگزین قانون شود و توجه به قشر ضعیف جامعه و مناطق محروم نیز حائز اهمیت است تا همه بتوانند از فرصت ها و امکانات مناسب بهره مند شوند.
نماینده مردم شریف ابرکوه،بافق،بهاباد،خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ضرورت دارد در استان برنامه ریزی برای حل مشکل آب، استفاده از ظرفیت های معدنی، صنعتی و کشاورزی به ویژه بحث فراوری، حمایت از تشکل های کارگری و مردم نهاد، توجه به نقش رسانه ها و واگذاری فعالیت ها به بخش خصوصی مورد توجه ویژه قرار گیرد.
رئیس مجمع نمایندگان با تاکید بر ضرورت مبارزه با فساد بیان کرد: استفاده از مدیران شایسته و افراد توانمند نیز دارای اهمیت است و از سوی دیگر نیز بررسی وضعیت گذشته، شرایط فعلی و پیش بینی آینده بر مبنای طرح آمایش سرزمین و توازن منطقه ای، استان را به مسیر توسعه ای مناسب هدایت می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار