برگزاری جلسه قطبی کارشناسان قرآن عترت و نماز مناطق شهرستانهای تهران در ناحیه یک ری

شهرری (پانا) - با حضور رئیس اداره قرآن عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران و معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک ری، جلسه قطبی کارشناسان و کارشناس مسئولان قرآن عترت و نماز مناطق و نواحی شهرستانهای تهران در سالن همایش ‌های وحدت اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برگزارشد.

کد مطلب: ۸۸۴۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه قطبی کارشناسان قرآن عترت و نماز  مناطق شهرستانهای تهران در ناحیه یک ری

بهمنش رئیس اداره قرآن اداره کل با اشاره به اهمیت فعالیت‌های قرآنی در حوزه آموزش و پرورش گفت: در سال جاری اولویت اعلام شده از سوی وزارتخانه طرح حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم است که آمارها خبر از پیگیری و فعالیت مناطق در این طرح می‌دهند.

بهمنش تصریح کرد: گسترش تربیت قرآنی به همراه آموختن علوم دیگر، پرورش نسل های آینده و مجهز کردن آنان به تعلیم و تربیت متعالی از امور ضروری برای گسترش اخلاق در جامعه است.

رئیس اداره قرآن عترت و نماز شهرستانهای تهران بر استفاده از روش‌های نوین برای آموزش قرآن تاکید کرد و گفت: توجه به آموزش قرآن در دوره ابتدایی برای ایجاد انس و پیوند کودکان و دانش‌آموزان، می‌تواند از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند.

در این جلسه که کارشناسان قرآن، عترت و نماز مناطق شهرستانهای تهران حضور داشتند، قاسمی پور معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره ناحیه یک شهرری گفت: یکی از برنامه‌های مهم ما با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در حوزه قرآن کریم شناسایی نخبگان و دانش‌آموزان با استعداد در حوزه قرآن است و حمایت از برنامه‌های قرآنی در مدارس آثار ارزشمندی را در مدرسه، خانواده و اجتماع به همراه دارد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار