معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر هرمزگان خبرداد:

اجرای برنامه های متنوع همزمان با دهه فجر در کانون های جوانان هلال احمر هرمزگان

هرمزگان(پانا) - معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر هرمزگان در نشست تشکل های دانش آموزی استان گفت: به مناسبت چهلمین بهار انقلاب برنامه های متنوع فرهنگی هنری در کانون های دانش آموزی، دانشجویی، جوانان و غنچه های هلال در استان هرمزگان برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۸۴۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای برنامه های متنوع همزمان با دهه فجر در کانون های جوانان هلال احمر هرمزگان

سحر رفیعی بندری در نشست تشکل های دانش آموزی استان هرمزگان که با هدف برنامه ریزی فعالیت های دانش آموزی در دهه فجر برگزار شد، گفت: جوانان در برنامه های فرهنگی، آموزشی و ورزشی در دهه ی فجر انقلاب اسلامی حضور پرشور خواهند داشت.

وی افزود: همانند هر سال ایستگاه های سلامت توسط جوانان هلال احمر در مسیر راهپیمایی برپا می شود و اعضای سازمان جوانان هلال احمر با پوشش این سازمان در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا می کنند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان هرمزگان عنوان کرد: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا انقلاب اسلامی، برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات رفاقت مهر در کانون های جوانان و دانشجویی، اجرای برنامه های متنوع ورزشی و فرهنگی از برنامه های است که در این ایام در هرمزگان اجرا می شود.

رفیعی بندری خاطر نشان کرد: به مناسبت پیروزی انقلاب سعی می شود بستری فراهم شود تا جوانان بیشتر با دستاوردهای انقلاب آشنا شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار