گزینشگران رسالتی مهم در بکارگیری افراد شایسته در بدنه دستگاه تعلیم و تربیت دارند

خرم آباد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش در گردهمایی گزینشگران آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق لرستان گفت: گزینشگران رسالتی مهم در بکارگیری افراد شایسته در بدنه دستگاه تعلیم و تربیت دارند.

کد مطلب: ۸۸۴۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد
گزینشگران رسالتی مهم در بکارگیری افراد شایسته در بدنه دستگاه تعلیم و تربیت دارند

رضا زینی وند مقدم در این همایش که به مناسبت 15دی ماه سالروز تشکیل گزینش به فرمان امام راحل در سالن اجتماعات خانه معلم خرم اباد برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی برتشکیل نهاد گزینش، از این نهاد به عنوان یکی از نیازهای اصلی سیستم اداری یاد کرد و گفت: انتخاب افراد صالح هدف اصلی تاسیس گزینش در سازمان های دولتی است.

وی با بیان اینکه در انجام گزینش ، باید رازداری و مسائل اخلاقی و اجتماعی مورد توجه قرار گیرد، بر لحاظ شدن ملاک‌های تقدم و انتخاب اصلح درگزینش کارکنان تاکید کرد و گفت: شما کار قضاوت را انجام می دهید و این کار نوعی حق الناس است زیرا با آینده شغلی افراد و سرنوست آنان سر و کار دارید .

وی با حساس خواندن این امر گفت : صحت در تصمیم و لزوم درایت نفس در این کار از ملزومات است .

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به رسالت آموزش وپرورش گفت ؛ انسان سازی بعنوان رسالت آموزش و پرورش و قدم نهادن در مسیر انبیاء و اولیاء الهی کار معلمی را دشوار کرده است .

وی با تاکید بر این نکته که یکی از بهترین شیوه های تربیت معلم و جذب نیروی مورد نیاز در آموزش و پرورش همان دانشگاه فرهنگیان است، ابراز امیدواری کرد تا با مشارکت و یاری هسته گزینش استان، اهداف متعالی آموزش و پرورش و سعادت جامعه فراهم شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار