در گفت‌وگو با پانا

حمید درخشان: بعد از 8 سال حضور در ایران مردم از کی‌روش قهرمانی می‌خواهند

سامان قدوس ستاره تیم ملی است

تهران (پانا) - مهاجم دهه 60 تیم ملی فوتبال ایران، 8 سال حضور مدام کارلوس کی‌روش را علت توقع قهرمانی تیم ملی در هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا از سوی مردم دانست.

کد مطلب: ۸۸۴۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
حمید درخشان: بعد از 8 سال حضور در ایران مردم از کی‌روش قهرمانی می‌خواهند

حمید درخشان در گفت‌وگو با پانا درباره پیروزی پرگل تیم ملی فوتبال ایران مقابل یمن گفت: به نظرم بازی خیلی خوبی بود و بازیکنان ما تمام تلاش خودشان را کردند تا در این بازی موفق شوند، البته فکر می‌کنم باخت استرالیا به اردن و تساوی امارات مقابل بحرین یک تلنگر برای ملی‌پوشان ایران بود تا یمن را دست کم نگیرند و تمام تلاش خودشان را برای پیروزی در این بازی به کار بگیرند.

وی ادامه داد: یمن در حد و اندازه تیم ما نبود آنها دفاع اتوبوسی داشتند اما تلاش بازیکنان ما و از طرفی گل زودهنگام ایران به این تیم باعث شد آنها از لاک دفاعی بیرون بیایند و بازی هجومی انجام بدهند اما با این حال حریف ایران نشدند.

مهاجم دهه 60 تیم ملی فوتبال ایران در مورد بازی‌های بعدی ایران در جام ملت‌‎ها گفت: به نظرم کار سختی پیش‌روی تیم است. مردم از ملی پوشان انتظارات زیادی دارند و با توجه به حضور هشت ساله کی‌روش در ایران آنها به هر نحوی قهرمانی می‌خواهند، البته بازی به بازی شرایط فرق می‌کنند و نباید با یک بردی کار را تمام شده بنامیم.

سرمربی سابق پرسپولیس ادامه داد: به نظرم جدی‌ترین حریف ایران ژاپن است، آنها واقعا قدرتمند هستند اما بقیه تیم‌ها از جمله امارات، کره‌جنوبی و استرالیا در اولین هفته رقابت‌ها حرفی برای گفتن نداشتند.

درخشان در خصوص عملکرد بازیکنان تیم ملی در اولین دیدار جام ملت‌ها اظهار کرد: مجموعه تیم دست به دست هم دادند و بازی قابل قبولی داشتند، البته به نظرم مهدی ترابی و سامان قدوس از دیگر ملی پوشان بهتر بودند. قدوس ستاره تیم ملی است، او بازیکن کاملاً حرفه‌ای است و سبک و سیاق بازیکنان اروپایی را دارد. به نظرم او در جام جهانی بیشتر می‌توانست بازی کند و خودش را بهتر نشان دهد.

وی در پایان درباره دیدار بعدی تیم ملی ایران مقابل ویتنام در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا گفت: بازی مقابل ویتنام در عین اینکه شاید راحت باشد اما پیچیدگی خودش را دارد و نباید از امروز تیم ملی ایران را برنده دیدار با این تیم بدانیم. در این رقابت‌ها کار برای همه تیم‌ها سخت است و کسی از قبل نمی‌تواند برنده را دقیقه پیش‌بینی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار