جشنواره های فجر استانی از 18 دیماه تا 25 بهمن ماه 97 در استان یزد برگزار می شود

یزد (پانا) – مدیر کل اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی گفت: برنامه های مختلف فرهنگی نشان از ارتقاء فرهنگی و گرایش هنری است.

کد مطلب: ۸۸۴۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره های فجر استانی از 18 دیماه تا 25 بهمن ماه 97 در استان یزد برگزار می شود

نشست خبری مدیر کل اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی استان با اصحاب رسانه امروز ظهر در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

"مجید جوادیان زاده" مهم ترین رویداد فرهنگی استان تا پایان سال را نمایشگاه کتاب معرفی نمود.

جوادیان برنامه های مختلف فرهنگی را نشان از ارتقاء فرهنگی و گرایش هنری دانست.

وی با اشاره به اینکه امسال با بهار فرهنگ و هنر رو به رو بودیم بیان داشت: بدون حضور مخاطبان فعال و پرانگیزه این امر امکان پذیر نبود.

مدیر کل اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی استان با اشاره به جشنواره فیلم و کودک که در خاورمیانه برگزار شد بیان داشت: در استان یزد شاهد اجرایی شدن چنین جشنواره ها و فیلم های فجر بودیم.

جوادیان تصریح کرد: : برگزاری جشنواره فیلم کوتاه تهران، برگزاری جشنواره فیلم رضوی، برنامه‌های آموزشی فصل تئاتر، برگزاری تئاتر خیابانی چتر زندگی، جشنواره تئاتر استانی، جشنوار ملی پرس‌بوک در بافت تاریخی، از جلمه برنامه های انجام شده از ابتدای امسال تاکنون در یزد است.

این مقام مسئول با اشاره به حقوق فرهنگی و هنری مردم عنوان کرد: مردم یزد باید در جهت تحقق حقوق فرهنگی و هنری خود کوشا باشند.

وی جامعه بالنده را جامعه ای که مردم آن آشنا به حقوق فرهنگی باشد معرفی نمود و بیان داشت: هنرمندان روح شهر را گسترش می کنند.

جوادیان عنوان کرد: جشنواره تئاتر فجر از 18 دی ماه در محل تالار هنر شروع خواهد شد و شامل 4 اثر می باشد و تا پایان 21 دی ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه جشنواره فیلم فجر نزدیک به 14فیلم بطور همزمان در سینماهای استان یزد به نمایش میگذارد بیان داشت: جشنواره تجسمی فجر امسال از 11 تا 28 بهمن ماه در گالری های تهران آثار هنرمندان به نمایش گذاشته خواهد شد.

رییس ستاد برگزاری جشنواره های فجر استانی یزد با بیان این که جشنواره های فجر استانی از تاریخ 18 دیماه تا 25 بهمن ماه در استان یزد برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های فرهنگی و هنری استان جوابگوی متقاضیان نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار