قانون مداری در انجام وظایف یک اصل است

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل، با بیان اینکه قانون مداری در انجام وظایف یک اصل است، گفت: اگر در انجام وظایف خود به قانون تمسک کنیم بدون شک در قبال وظایف خود براحتی پاسخگو خواهیم بود.

کد مطلب: ۸۸۴۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
قانون مداری در انجام وظایف یک اصل است

احمد ناصری در همایش گزینشگران مناطق و نواحی اردبیل با بیان اینکه منابع انسانی در هر حاکمیتی از حساسیت ویژه ای برخوردار است و مسیر توسعه و پیشرفت در سایه منابع انسانی میسر می شود، یادآوری کرد: حساسیت این امر در تعلیم و تربیت بیشتر از دیگر ارگان هاست زیرا یک معلم نسلی را تربیت می کند، که تمام ارکان جامعه به آن ها سپرده خواهد شد.

او با اشاره به حساسیت حوزه گزینش در خصوص رعایت حقوق شهروندی تصریح کرد: حوزه گزینش براساس کشف حقیقت و پی بردن به واقعیت که ارتباط مستقیمی با فرایند زندگی فردی و اجتماعی دیگران دارد، از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و ایجاد رضایتمندی در کسانی که با گزینش سروکاردارند، گفت: رضایت از فرآیند گزینش باعث قضاوت مثبت افراد در مورد این نهاد خواهد شد .

ناصری همچنین اظهار داشت: تغییر در روش ها برای مصون کردن بررسی ها از خطا و ایجاد رضایتمندی در این حوزه باعث خواهد شد تا حقوق شهروندی تضمین شود.

او در ادامه هماهنگی تیمی در انجام وظایف و مسئولیت های گزینشگران را مهم ارزیابی کرد و گفت: احساسات و عواطف خود را در تصمیم گیری ها دخالت ندهیم تا قضاوت های درستی داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید بر استقرار دولت الکترونیک، افزود: استفاده حداکثری از فناوری های روز، دسترسی سریع به اطلاعات را موجب شده و ضمن کاهش هزینه، امکان پاسخگویی و شفافیت را به دنبال خواهد داشت.

اودر بخش دیگری از سخنانش خاطر نشان ساخت: سازمانی موفق است که برای حفظ نقطه اوج خود دست به خلاقیت و نوآوری بزند که در غیر اینصورت به سوی فرسودگی و مرگ تدریجی پیش خواهد رفت.

داریوش افروزمدیر هسته گزینش آموزش وپرورش اردبیل هم گزارش مبسوطی از فعالیت ها و عملکرد این حوزه ارائه داد.

در این جلسه از 4 نفر از کارکنان هسته گزینش اردبیل (مهدی مرتضی پور، حسن جهدی، صغری فرزانه، ریحانه مرادی) که از طرف استان در 4 شاخص کشوری تحقیقات، مصاحبه، امور اداری و نظر دهی انتخاب شده بودند، تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار