معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش اصفهان: تشکل های دانش آموزی برای آموزش و پرورش یک فرصت است

اصفهان (پانا) - شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی استان اصفهان با حضور تشکل های دانش آموزی در دفتر معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تشکیل شد.

کد مطلب: ۸۸۴۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش اصفهان: تشکل های دانش آموزی برای آموزش و پرورش یک فرصت است

مهدی اسماعیلی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان در چهارمین نشست شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی استان اصفهان گفت: تشکل های دانش آموزی یک فرصت برای آموزش و پرورش است و اگر تشکل ها در عین استقلال فعالیتهای یکدیگر را هم پوشانی نمایند،نتایج بهتری حاصل خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش در ادامه گفت: خداوند برای پرورش نسل آینده ساز فرصتی در اختیار ما قرار داده است که همیشگی نبوده و باید دوران مسئولیت تبدیل به عرصه ای برای رشد و تعالی دانش آموزان گردد.

اجرای طرح دادرس در 282 آموزشگاه در سطح استان اصفهان

خانبازی معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به همکاری جمعیت هلال احمر با معاونت های مختلف اداره کل آموزش و پرورش گفت: طرح دادرس در 282 واحد آموزشی هفتمین سال فعالیت خود را سپری می نماید که رتبه اول کشوری را بدست آورده است.همچنین طرح کانون غنچه ها با معاونت اموزش ابتدایی ، کارگاه های رباتیک و جذب 800 دانش آموز و انجام طرح کانون های دانش آموزی هلال احمر در حوزه معاونت پرورشی در حال پیگیری می باشد.


نقش اصلی تشکل ها در نقش آفرینی و واگذاری مسئولیت و هویت بخشی به دانش آموزان است

محمد ادیب رئیس سازمان بسیج دانش آموزی نیز در سخنانی با اشاره به تعامل خوب آموزش و پرورش با بسیج دانش آموزی گفت: نقش اصلی تشکل ها در نقش آفرینی و واگذاری مسئولیت و هویت بخشی به دانش آموزان است و در نزدیک به 5000 واحد آموزشی پایگاه بسیج دانش آموز فعال می باشد.

وی از آمادگی بسیج دانش آموزی در اجرای جشنواره اجرای چهل سرود انقلابی در 12 بهمن و جشنواره سرود مدرسه ای در پاسداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یاد کرد.

ماموریت سازمان دانش آموزی تربیت اجتماعی است

عباس زهیری رئیس سازمان دانش آموزی استان اصفهان به دو ماموریت این سازمان در فعالیتهای تشکیلاتی و آموزشی مهارتی ، معرفتی و همچنین فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی سازمان اشاره کرد و افزود: ماموریت سازمان دانش آموزی تربیت اجتماعی است و این سازمان اماده است در برگزاری نشست های دانش آموزی و کرسی های آزاد اندیشی و مانور تشکیلاتی با دیگر تشکلها در ایام الله دهه فجر همکاری نماید.

4600 دانش آموز در 313 مدرسه عضو تشکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی می باشند

آقایان ترابی و النچری نمایندگان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای تشکل خود از جمله برگزاری اختتامیه طرح مدرسه انقلاب با شرکت 212 مدرسه، برگزاری 100 قرار گاه دانش آموزی در سطح استان، 25 اردوی تفریحی اعضا، 4 همایش جهان بدون ترور ، اعزام به مشهد . اظهار داشتند: 4600نفر دانش آموز در 9 شهرستان و در 313 مدرسه عضو تشکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی می باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار