با حکم وزیر کشور

مدیرکل جدید دفتر امور سیاسی وزارت کشور منصوب شد

تهران (پانا) - وزیر کشور در حکمی حمید ملانوری شمسی را به عنوان مدیرکل جدید دفتر امور سیاسی وزارت کشور منصوب کرد.

کد مطلب: ۸۸۴۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل جدید دفتر امور سیاسی وزارت کشور منصوب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در حکم عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور خطاب به حمید ملانوری شمسی آمده است:

«نظر به مراتب تعهد و تجارب موثر به موجب این حکم جنابعالی را به سمت مدیرکل دفتر امور سیاسی منصوب می‌کنم.

در ادامه این حکم اشاره شده است، بررسی و تحلیل مسائل و رویدادهای سیاسی کشور، فراهم آوردن زمینه اجرای مطلوب و کارآمد قانون احزاب و تشکل‌ها، انجام امور مربوط به انجمن‌های صنفی، علمی، تخصصی، پیگیری امور مربوط به اقلیت‌های دینی، مذهبی، فرق و اقوام ایرانی، برگزاری منظم جلسات کمیسیون های کارگری و دانشجویی شورای امنیت کشور و پیگیری امور و مصوبات آن از جمله مواردی است که انتظار دارد با برنامه ریزی دقیق، هدفمند و مبتنی بر اصول نسبت به تحقق آن اهتمام و تلاش کنید.»

ملانوری شمسی که پیش از این سرپرستی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان را بر عهده داشت، حضور در مجموعه وزارت کشور را با بخشداری انار در استان کرمان آغاز کرد و پس از آن سال‌ها به عنوان شهردار بهرمان مشغول به فعالیت بود. او سپس به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه رفسنجان انتخاب شد.

مدیرکل جدید دفتر امور سیاسی وزارت کشور پس از پایان دوران خدمت در رفسنجان، به عنوان مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمان انتخاب شد. سرپرستی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان نیز در کارنامه او به چشم می‌خورد.

بر اساس این گزارش، پیش از این بهرام سرمست، مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور بود که به عنوان استاندار قم معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار