معاون سوادآموزی:مسابقه انشا نویسی پرسش مهر رییس جمهور برگزار شد

کرمانشاه (پانا) - معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه، از برگزاری مسابقه انشانویسی در قالب پرسش مهر رییس جمهور خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۴۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون سوادآموزی:مسابقه انشا نویسی پرسش مهر رییس جمهور برگزار شد

هرمز نوروزی‌فرد، معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، در شورای اداری سوادآموزی در دفتر این معاونت، گفت: مسابقه انشانویسی به مناسبت گرامی‌داشت هفته سوادآموزی با بهره‌گیری از پرسش مهر ریاست جمهوری در بین مخاطبان کلاس‌های دوره انتقال در شهرستان‌ها، نواحی و مناطق استان، برگزار شد.

وی ارتقای آگاهی سوادآموزان و خانواده‌های آنان نسبت به بهبود رفتارهای اجتماعی، فرهنگی، تقویت فرهنگ مطالعه، ایجاد روحیه اعتماد به نفس و خودباوری، تقویت مهارت‌های لازم زندگی از جمله روحیه مشارکت‌جویی سوادآموزان و خانواده آن‌ها و نیز تقویت رفتارهای مثبت و حساسیت جامعه هدف به مسائل ملی و منطقه‌ای را از اهداف این رویداد فرهنگی برشمرد.

این مقام ﻣﺴئول آموزش و پرورش استان، ابراز امیدواری کرد، رویدادهای فرهنگی در قالب مسابقات، منجر به مشارکت جمعی و ایجاد بسترهای لازم جهت ارتقای آگاهی‌های عمومی در بین جامعه هدف سوادآموزی گردد.

در ادامه این نشست، حسین زرینی‌تبار، رییس اداره نظارت، سنجش و ارزشیابی سوادآموزی آموزش و پرورش استان، گفت: امروزه مفهوم سواد فراتر از توانایی‌های خواندن و نوشتن است و اجرای برنامه‌های فرهنگی - آموزشی هدفمند به منظور آگاه نمودن کم‌سوادان جامعه نسبت به حقوق و وظایف خویش، برای خدمت بهتر به جامعه و توسعه توانمندی‌های آنان برای سازگاری ﻣﺆثر با محیط را یکی از برنامه‌های سوادآموزی عنوان کرد.

وی افزود: این مسابقه با مشارکت 379 نفر از آموزش‌دهندگان و 3793 نفر از سوادآموزان تحت پوشش دوره انتقال از یکم تا هفتم دی‌ماه، اجرا شده است.

وی همچنین از کلیه آموزش‌دهندگان مجری مسابقه و همکاران شهرستان‌ها، نواحی و مناطق که موجبات مشارکت حداکثری سوادآموزان را در این مسابقه فراهم نمودند، تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار