نمایشگاه داخلی‌سازی قطعات خودرو آغاز شد

تهران (پانا) - سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران با هدف معرفی توانمندی‌ها و راهبردهای داخلی‌سازی خودرو و قطعات با حضور مدیرانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیران خودرویی کشور و رؤسای انجمن‌ها و اتحادیه‌های مرتبط گشایش یافت.

کد مطلب: ۸۸۴۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه داخلی‌سازی قطعات خودرو آغاز شد

این نمایشگاه با حضور تولیدکنندگان توانمند داخلی در دو بخش خودرو و قطعات از امروز تا 21 دی آماده حضور علاقمندان به صنعت و بازار خودرو کشور است. گروه‌های صنعتی ایران‌خودرو، سایپا، شرکت‌های ایرتویا (تویوتا و لکسوز)، نگین خودرو، کرمان موتور، آرمان موتور کبیر و جمعی دیگر از برندهای معتبر خودرویی در نمایشگاه خودرو 97 تهران حضور دارند و علاوه بر شرکت‌های خودروساز داخلی بر از شرکت‌ها و کمپانی‌های بزرگ خارجی نیز جدیدترین تولیدات خود را ارائه و در معرض نمایش عمومی می‌گذارند.

در این نمایشگاه که در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود، خودروسازان با هدف نمایش میزان عمق ساخت داخل و ارایه راهکارهای کاهش ارز برای قطعات و ارایه برنامه‌های کلان در این نمایشگاه حضور فعال دارند.

همچنین قطعاتی که به همت متخصصان داخلی طراحی و تولید شده است در معرض نمایش عموم قرار می‌گیرد و قطعات تولید‌شده با فنآوری های پیشرفته که نیازمند داخلی‌سازی هستند نیز معرفی می‌شود تا ظرفیت‌های موجود در کشور جهت طراحی و تولید آنها شناسایی شود.

همچنین فرآیند تکمیل چرخه کامل تکنولوژی سیستم‌ها و مجموعه‌های خودرو به صورت مجازی در معرض دید مخاطبان قرار خواهد گرفت.

خودروسازان داخلی در فراخوانی قطعاتی که هنوز ساخت داخل نشده است را به معرض نمایش گذاشتند تا قطعه‌سازان داخلی که توان تولید این قطعات را دارند، برای ساخت آن اقدام کنند.

همچنین میثاق‌نامه‌ای با عنوان جهاد خودکفایی در این نمایشگاه امضاء شد که در آن وزارت صنعت، معدن و تجارت خودروسازان و قطعه‌سازان عهد بستند تا تمام تلاش خود را برای تولید قطعات پیشرفته به کار گیرند.

سال گذشته دومین نمایشگاه خودرو بیش از 1 میلیون بازدیدکننده داشت و حالا این پیش‌بینی وجود دارد که تعداد بازدیدکنندگان نسبت به سال گذشته افزایش یابد، شرکت‌های خودروسازی و نمایندگی‌های برندهای معتبر تلاش کردند تا بهترین محصولات خود در این نمایشگاه حضور داشته باشند، نمایشگاه خودرو تهران از 17 تا 21 دی در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب از ساعت 10:00 لغایت 18:00 پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار