به همت انجمن حمایت از زندانیان قم صورت گرفت

۵۰ زندانی طی چهار ماه اخیر آزاد شدند

قم (پانا) - رئیس هیات مدیره انجمن حمایت از زندانیان قم گفت: انجمن حمایت از زندانیان قم با استفاده از ظرفیت‌های موجود از جمله کمک‌های نقدی خیرین، درامد‌های جاری و نیز تلاش‌های مجدانه مددکاران توانسته با پیگیری‌های مستمر در جلب رضایت شکات، موجبات آزادی ۵۰ تن از محکومین را طی چهار ماه اخیر فراهم آورد.

کد مطلب: ۸۸۴۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
۵۰ زندانی  طی چهار ماه اخیر آزاد شدند

به گزارش پانا به نقل از میزان مهدی کاهه دادستان و رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان قم از آزادی ۵۰ نفر از زندانیان طی چهار ماه اخیر در قم خبر داد.

وی در این رابطه اظهار کرد: یکی از رسالت‌های خطیر انجمن حمایت از زندانیان، تلاش در جهت فراهم کردن بستری برای بازگشت زندانیان به کانون خانواده و در نتیجه آن کاهش آسیب‌های اجتماعی پیش روی این خانواده‌ها است.

این مقام مسئول، آزادی هر زندانی را گامی مهم به سوی حفظ و تحیکم خانواده دانست و تصریح کرد: در راستای منویات ریاست قوه قضائیه و اجرای سیاست کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و در راستای احیای حقوق عامه، انجمن حمایت از زندانیان قم با استفاده از ظرفیت‌های موجود از جمله کمک‌های نقدی خیرین، درامد‌های جاری انجمن و نیز تلاش‌های مجدانه مددکاران توانسته با پیگیری‌های مستمر و تشکیل جلسات مکرر صلح و سازش با شکایت و جلب رضایتمندی آنان، موجبات آزادی ۵۰ تن از محکومین را طی چهار ماه اخیر در قم فراهم آورد.

کاهه در انتها ضمن تمجید از عملکرد مثبت انجمن، بر لزوم تداوم پیگیرانه انجمن در تمام زمینه‌های حمایتی خود تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار