به منظور هم اندیشی و بررسی عملکرد مدارس ابتدایی:

مدیران مدارس ابتدایی ناحیه 1 اهواز گرد هم آمدند

اهواز (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1 اهواز از برگزاری جلسات هم اندیشی قطب های روستایی مدارس ابتدایی این ناحیه خبر داد .

کد مطلب: ۸۸۴۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیران مدارس ابتدایی  ناحیه 1 اهواز گرد هم آمدند

سید جاسم موسوی اصل مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1 اهواز با اشاره به برگزاری جلسات هم اندیشی مدیران قطب های مختلف مدارس ابتدایی این ناحیه ، گفت : هم اندیشی و بررسی عملکرد مدارس ابتدایی از جمله اهداف برگزاری این جلسات است .
وی با عنوان این مطلب که ، مدیر محور تحولات مدرسه و بانی ارتباط معلم و دانش آموز است ؛ افزود : در این جلسه طرح های آموزشی و برنامه ریزی برای ارتقاء سطح دانش آموزان لازم التوجه مورد تاکید قرار گرفت .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در این جلسه ، با بیان اینکه همفکری وهماهنگی مهمترین مولفه در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت است ؛ اظهار کرد : باید به استعداد ها و توانمندی های دانش آموزان در کلاس درس توجه شود تا ضمن کشف این استعداد ها در جهت کوشفایی آن نیز برنامه ریزی کرد .

موسوی اصل با تاکید بر لزوم تدوین برنامه سالانه ویژه ، توسط مدیران مدارس گفت : برنامه ریزی آموزشی برای دانش دانش آموزان لازم التوجه و انسداد مبادی بی سوادی باید به عنوان دو اولویت مورد توجه مدیران مدارس ابتدایی باشد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار